GoldenHymn90 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Jeg kom opp i samf muntlig, og temaet er politikk og demokrati i Norge. Vi må finne ut problemstilling selv, så jeg lurte på om noen hadde en bra problemstilling å dele med meg? Takk på forhånd! Endret 14. juni 2007 av apegutt_90 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 John Rawls hadde en fin problemstilling.. Hvordan kan moderne borgere – med sprikende interesser og verdier – likevel bli enige om en samfunnsmodell som de ser på som allment rettferdig? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 John Rawls hadde en fin problemstilling.. Hvordan kan moderne borgere – med sprikende interesser og verdier – likevel bli enige om en samfunnsmodell som de ser på som allment rettferdig? 8860010[/snapback] Kan du forklare det litt nøyere? Av det jeg skjønte, så virket det ganske interessant. Men jeg trenger samtidig tips om stoff som jeg kan ha med for å ha en framføring på 15 min (siste 15 min blir brukt til spørsmål om det jeg hadde, så det blir 30 min tilsammen). Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det er ikke så mye å forklare, du får nesten bare lese det jeg skrev flere ganger, søk det opp. Det er så enorm mye du kan snakke om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå