samebob Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Så faktisk en Macgyver episode som jeg aldri har sett før :O Macgyver for teh win! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er glad i macgyver selv.. men de burde snart bytte ut serien.. men fyyy faen så mye søppel tv2 klarer å sende nå.. den nye serien med han derre Svarte komikeren.. MØKK!! ... herregud.. noen burde gi beskjed til TV2 .. hvir blir det av kvalitets seriene ... Friends og 70's show er jo bra.. menne er jo repriser det også.. , få inn noe nytt.. 9285461[/snapback] MacGyver - Supert! Home and Away - Keisamt... Alle Hater Chris - Fantastisk elendig møkkaprogram Friends - Har jo sett det ørten ganger før, men alltid like bra Scrubs - Ein av tidenes beste komiserier That 70's Show - Samme som over Hotel Cæsar - Crap! My honest opinion. Er sjuk denne veka så eg får med meg litt MacGyver. 9285751[/snapback] Enig der ja Eneste er at jeg ikke følger så mye med på Scrubs og That 70's show. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) MacGyver er alltid etter skolen! Home and Away... wtf, do/spise/lekser Alle hater Chris, ----------||---------- Friends, Ser på hvis jeg ikke er på pc-en. Scrubs, vil se mer på det enn Friends. Thats 70's Show, alltid etter Scrubs! Så er det ikke noe mer, da er det pc Da er jo klokka rundt seks også Endret 15. august 2007 av Kiwiboy Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er ferdig på skulen klokken 15:00 + 20 min med buss og par min å gå heim. Så det er ikkje all verden eg får med meg av Macgyver. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Så faktisk en Macgyver episode som jeg aldri har sett før :OMacgyver for teh win! 9286017[/snapback] De episodene begynner det å bli få av, lenge siden jeg har kommet til en usett episode Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tror ikke det er mange episoder jeg ikke har fått med meg, svært lenge siden jeg har kommet over en usett episode Men jeg har jo sett på Macgyver siden de begynte å sende serien på TV2, da var jeg ikke gamle karen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Eg har aldri sett spelefilmane av MacGyver, om nokon veit kvar dei kan skaffast er eg vedkommande ein stor takk skuldig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 De har det med å bli sendt på TV som flere episoder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har du navnet på film samt nummer på episode? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har aldri opplevd at filmene blir sent som episoder på TV2. Har fulgt med MacGyver siden det startet på TV2 og har aldri sett noe som ligner spillefilmene. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har aldri opplevd at filmene blir sent som episoder på TV2. Har fulgt med MacGyver siden det startet på TV2 og har aldri sett noe som ligner spillefilmene. 9296750[/snapback] Hva med den trippelepisoden, der de skal finne noe inni et fjell, og en av de episodene slutter med en cliffhanger hvor MacGyver skal bli kuttet i to av et gigantisk blad som svinger frem og tilbake? Men uansett, jeg visste ikke at det fantes noen Macgyver filmer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva med den trippelepisoden, der de skal finne noe inni et fjell, og en av de episodene slutter med en cliffhanger hvor MacGyver skal bli kuttet i to av et gigantisk blad som svinger frem og tilbake? Men uansett, jeg visste ikke at det fantes noen Macgyver filmer Nei, det er ikke fra filmen(e) Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 MacGyver FTW. Når det begynner er det tilbake til tven med nachos og øl Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ja 1450 blir et hellig tidspunkt i tiden fremover... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Titlene på filmene heter : 1. MacGyver: Lost Treasure of Atlantis (1994) (TV) 2. MacGyver: Trail to Doomsday (1994) (TV) Hva handler disse filmene om vis dem har blitt sendt som tvepisode? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tror jeg har sett den med atlantis? Er det ikke da han bruker en laser som bruker solys til å sprenge opp en fjellhule der det er en miniatyr by inni, så kommer den onde karen og truer til seg byen med en pistol så redder macG dagen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Nei, det er ikke den. Men skjønner hva du tenker Dessuten har aldri TV2 sendt filmene som episoder. Endret 4. september 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Men hvor kan man skaffe filmene da? Vis dem går ann å kjøpes så havner den her Lenke til kommentar
dapre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som vet hvilken episode som ble sendt i dag, 7/01/08 ? Tror Tv2 er på rundt episode 100 i sesong 5. Mangler episode 103, Rush to Judgement i samlinga, så burde kanskje begynne å ta opptak. Kommer hjem hver dag i 4-tiden. Bare så synd at Tv2 ikke pleier å sende episodene i korrekt rekkefølge. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Titlene på filmene heter : 1. MacGyver: Lost Treasure of Atlantis (1994) (TV) 2. MacGyver: Trail to Doomsday (1994) (TV) Mange som har sett disse to? Vurderer å se de, ganske mange som har sagt at det er ganske sugent, så vet ikke helt. Men er igjen MacGyver fan så skylder han vel såpass.. Endret 7. januar 2008 av Wollan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå