Reeve Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Får håpe det. Men kjenner man TV2 rett så sender de jo bare episodene hulter til bulter. 8896013[/snapback] Dette har jeg og erfart, men hvis det er fortsettelsesepisoder, så pleier de som oftest å sende i hvertfall de to-tre episodene etter hverandre for sammenhengen. Lurer på hvorfor de ofte ikke gjør det samme med hele serien (og andre serier) Litt OffTopic her, men siden vi snakker om TV2s repriseserier Star-Trek: Deep Space 9, skal det begynne igjen på TV2? Jeg mener å ha sett det på TV 2 (hvis det ikke var Voyager) Jeg har aldri være noen fan, men har sett et par episoder som har gått på TV Kunne egentlig tenkt meg at dette begynte, så jeg kunne fått sett et par episoder. (jeg gidder ikke kjøpe DVD boksene) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Fra TV2.no: Star Trek - The Next Generation: TV 2 har nå vist alle episodene av «Star Trek - The Next Generation» som vi har kjøpt rettighetene til, nærmere bestemt sesongene 1 til 4. TV 2 kommer ikke til å kjøpe inn flere sesonger av denne serien. Star Trek Voyager: TV 2 har nå vist to sesonger av «Star Trek Voyager». Serien er også sendt i reprise, så forløpig har vi ikke rettigheter til å sende noen av Star Trek-episodene igjen. Vi har ingen planer om å kjøpe inn noen av de andre « Star Trek» -seriene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 TV2 fucka opp Voy sendingene, halvparten av tiden var det sport i stede, så man viste aldri om de ville vises eller ikke, så det er ikke så rart at ingen så på når det gikk, så viste de også den dårligste serien da, TNG og DS9 er så SYKT mye bedre en voy. men voy er fremdeles bedre en enterprise som ikke var en ekte ST serie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Endelig. Macgyver er det som gjer dagen langt betre etter ein travel skuledag. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Sitter og ser på macgyver i en annen serie på tv2 akkurat nå , den heter "Legend" og går på tv2 ... Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Bra at Macgyver begynner igjen, men trur eg ikkje kjem til å få med meg episodene når dei skal bli vist på samme tidspunkt som før. Såg også på Legend på tv2. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Selv om jeg sikkert har sett alle episodene før er det fortsatt fint å slå seg ned med litt gammel action. Det er i alle fall bedre enn party of five. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Starter desverre 1 time og 10 minuttar for tidleg for meg. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Når er det Macgyver kommer til å starte, klokkeslett? (håper det er etter skoletid) Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 haha.. jada.. gleder meg... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Når er det Macgyver kommer til å starte, klokkeslett? (håper det er etter skoletid) 9271678[/snapback] 14:50 i følge TV-guiden til TV2. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Når er det Macgyver kommer til å starte, klokkeslett? (håper det er etter skoletid) 9271678[/snapback] 14:50 i følge TV-guiden til TV2. 9271734[/snapback] Vet du hvilken dato det begynner også? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Dette er bra Alltid like morsomt å se på hva slags ting MacGyver kan lage Men så leser jeg videre..... 14:50.... Da er jeg på jobb REDIGERT: Innlegg nr. 500 Dette går skummelt fort Var på 300 for 7 dager siden Endret 13. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Når er det Macgyver kommer til å starte, klokkeslett? (håper det er etter skoletid) 9271678[/snapback] 14:50 i følge TV-guiden til TV2. 9271734[/snapback] søren for tidlig , slutter på skolen 15:10 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg synes det var overaskende at TV2 presterte å kjøre alle sesongene av Macgyver i reprise minst 6-7 ganger, og nå blir det enda en? Geez! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Da er MacGyver begynt (går på TV atm) Endret 15. august 2007 av Farnsworth Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er glad i macgyver selv.. men de burde snart bytte ut serien.. men fyyy faen så mye søppel tv2 klarer å sende nå.. den nye serien med han derre Svarte komikeren.. MØKK!! ... herregud.. noen burde gi beskjed til TV2 .. hvir blir det av kvalitets seriene ... Friends og 70's show er jo bra.. menne er jo repriser det også.. , få inn noe nytt.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er glad i macgyver selv.. men de burde snart bytte ut serien.. men fyyy faen så mye søppel tv2 klarer å sende nå.. den nye serien med han derre Svarte komikeren.. MØKK!! ... herregud.. noen burde gi beskjed til TV2 .. hvir blir det av kvalitets seriene ... Friends og 70's show er jo bra.. menne er jo repriser det også.. , få inn noe nytt.. 9285461[/snapback] MacGyver - Supert! Home and Away - Keisamt... Alle Hater Chris - Fantastisk elendig møkkaprogram Friends - Har jo sett det ørten ganger før, men alltid like bra Scrubs - Ein av tidenes beste komiserier That 70's Show - Samme som over Hotel Cæsar - Crap! My honest opinion. Er sjuk denne veka så eg får med meg litt MacGyver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå