Gå til innhold

MacGyver tilbake til høsten!

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hei alle sammen.

Jeg er en av de som hatet at Party of Five erstattet MacGyver. Sikkert flere som mener det? :)

Så jeg tenkte jeg skulle finne ut hvor mange episoder det er igjen.

TV2 er på sesong 5, episode 21 idag. Og totalt har Party of Five 6 sesonger med ca 24 episoder på hver.

Noe som vil si at TV2 har ca 27 episoder igjen å sende av Party of Five!

Og hvis vi er heldige, så er ikke TV2 så dumme at de starter på sesong 1 igjen ( :hrm: ), men starter på nytt med MacGyver :w00t:

Nå er det bare å telle ned og be til gud at MacGyver dukker opp på skjermen igjen. Dagen er ikke den samme uten :)

EDIT: MacGyver er tilbake til høsten igjen :D Se link i innlegg #5

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg krysser fingrene. Enda kulere hadde vært Airwolf eller A-team eller noen andre av de gode gamle som ikke har vært på skjermen i Norge siden tidlig 90-tallet, men siden ingen av kanalene har rettighetene på noen av de seriene er nok sjansen for at det skjer liten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kryss alt du har :D Jeg håper hvertfall de begynner med MacGyver igjen.

Men hadde vært artig hvis A-Team og Airwolf også kom tilbake. Savner også Knight Rider.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

MacGyver er tilbake til høsten igjen!! :D

TV2 tv-serie Faq

Bla ned til 'M' og finn 'MacGyver': MacGyver fansen kan glede seg til høsten!. Da er helten klar for nye oppdrag

:D

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Greit at man kan bli lei, men det e jo MacGyver! :D Dessuten så er Party of Five den mest patetiske serien som er laget, så MacGyver istedet for, JA!

Og MacGyver er kul. Kan se episodene om og om igjen.

Lenke til kommentar

Fine ting det, sjølv om eg sjeldan får med meg meir enn 5-10 minuttar.

Kva TV2 tenkte på når dei kjøpte den nye serie Alle hater Chris (elns) forstår eg lite av. Etter at Malcolm in the Middle, Friends og That 70's Show har rulla over skjermen dei siste åra presterer dei å finne den slags drittseriar som du vanlegvis finn på TV3 og TV Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...