julepynt Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Går det an å bruke denne i dette? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 fint. vet du hvordan jeg kobler denne på? (er _litt_ newbie) Må jeg bruke CPUFAN kontaktene eller kan jeg bruke andre? Jeg har Abit AT7-MAX2. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det spørs hvor mange du skal ha. Du kan koble en på hovedkortet, skal du ha fler må du kjøpe sånne omformere som gjør om fra vanlig vifte kontakt til sånn kontakt som du kobler på hdd osv Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 jeg skal nok ha 2. En av dem kan jeg (sannsynligvis) koble på CPUFAN2 kontakten, men jeg vet ikke. Vet du om noen kabinettvifter som er så stille, uten at jeg trenger å bruke omformer? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hvis du har nok viftekontakter på hovedkortet, er det bare å koble viftene der. Disse trekker ikke så mye strøm. Hvis ikke må du kjøpe en adapter. Du kan også kjøpe en splitt. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 vet du hvor de sitter? har AT7-MAX2. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 fant denne Hmm.. Det ser ikke ut til å være samme type som de selger på microplex(?)... De har forskjellig produktkode, og viftebladene på den de har på komplett ser ut til å være kortere, ser ut som en gammel papst-vifte jeg plukka ut fra en gammel AT-strømforsyning. :-? microplex, 8412N2GL: komplett, 8412NGL: Noen som kan si noe om dette? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 det står "kabinettvifte" om den på komplett så kanskje den ikke har sånn hovedkort kontakt. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har også stussa over dette. HAdde en slik papst i 92mm som var fra et gammelt serverkabinett, så jeg tror dette må være en gammel modell eller.no Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det bildet fra komplett kan umulig være av ei 80mm vifte. Se bare på hvor stor motoren er i forhold til viftebladene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det bildet fra komplett kan umulig være av ei 80mm vifte. Se bare på hvor stor motoren er i forhold til viftebladene. Jeg har som sagt en gammel Papst 80mm, og den så nøyaktig sånn ut. Sto i en gammel AT-PSU. Nesten hele vifta er motor, kan ikke være mye effektiv... :-? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nei, men den bråker sikkert mindre da. Motoren er større, mindre bråk..right? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det er ikke på den måten det virker når vi snakker om Spoler og slike ting som driver vifta. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nei, men den bråker sikkert mindre da. Motoren er større, mindre bråk..right? Begge er oppgitt til 12 db. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 det står "kabinettvifte" om den på komplett så kanskje den ikke har sånn hovedkort kontakt. De som er på komplett har ikke hovedkortkontakt, men du plugger den til strømforsyninga. EKL PAPST Kabinett Vifte 80x80x25mm - Vifte m/5,25" kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå