øl_i_tastaturet Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Var da svært så følsomme alle ble her nå da! *Gi alle en stor bjørneklem* Men det er bra det er noen som Falcore. Selv ignorerer jeg alt av plz, plx, og plewz... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Enkelte av oss er litt snille hver dag i stedet for å være det en dag for så å skryte av det på forum. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Enkelte av oss er litt snille hver dag i stedet for å være det en dag for så å skryte av det på forum. 8865136[/snapback] Fint at du ikke skryter på forum, for du nekter alltid å tanke for meg . (Ikke påpek feil i påstanden). 100 glod på at mailen fra faren bare var en del av scammen, og at jeg får epic flying før falcore. Nå skal jeg gå å finne ut hvem som faktisk RP'er på serveren min, så skal scammen settes i gang. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Enkelte av oss er litt snille hver dag i stedet for å være det en dag for så å skryte av det på forum. 8865136[/snapback] Det er veldig mange av de som spiller wow som ikke hjelper andre som er lowlevel, det er jo lett å tenke at man ikke får noe tilbake. Men det gjør man jo, man får gleden av å hjelpe andre. Historier som dette kan være en tankevekker. Tror ikke han prøver å skryte, men fortelle at alle kan gjøre et annet menneske glad. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det er allikevel slik at dette kan være en del av en scam. I dette tilfelle ser det ikke ut til å være det, men det er nok av folk der ute som bruker slike triks for å få seg penger og items. 8864086[/snapback] Scam? Han ber deg da ikke om å sende noe til han.. Synes forøvrig det var bra gjort Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Snilt gjort av Falcore det her. Spiller på samme realm som han, og han har et godt rykte blandt alle. Det er bare så synd at det å hjelpe noen virkelig kan skape problemer for en selv også. Derfor er jeg som mange andre her svært restektiv på hva jeg hjelper til med. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det er allikevel slik at dette kan være en del av en scam. I dette tilfelle ser det ikke ut til å være det, men det er nok av folk der ute som bruker slike triks for å få seg penger og items. 8864086[/snapback] Scam? Han ber deg da ikke om å sende noe til han.. Synes forøvrig det var bra gjort 8865204[/snapback] Det er noe av dette som er poenget. Er ikke alltid det er trengs å spørre. Dette gjør også at det ikke ser ut som noen scam. De som scam blir ofte tatt, og får et dårlig rykte på serveren. Dette gjør aætså ikke de som klarer å skjule det, slik som det kan ha skjedd her. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Vet du hva en scam er? Endret 15. juni 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Vet du hva en scam er? 8867143[/snapback] Kanskje jeg bruker ordet om mer enn det det egentlig betyr, men jeg vill kalt dette en scam. Endret 15. juni 2007 av CK_ Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Scam = svindel. 8867426[/snapback] Så dette er kanskje mer i rettning av bedrageri. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Veldig flott historie, er vel en av de få hyggelige tingene jeg har hørt fra Wow, og det er vel ganske typisk at folk har vanskelig for å tro på historien. Fordi det meste med wow er jo negativt, klaging og nedrakking. Og selv om det ikke skulle være sant så er historien kanskje en liten vekker uansett? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Fint at du ikke skryter på forum, for du nekter alltid å tanke for meg . (Ikke påpek feil i påstanden). 8865198[/snapback] Sånn halvparten av alle instance runs jeg gjør er for kun å hjelpe folk -_- Og du er ikke den eneste på SSL Og Instance run er ikke det eneste snille jeg gjør Enkelte av oss er litt snille hver dag i stedet for å være det en dag for så å skryte av det på forum. 8865136[/snapback] Det er veldig mange av de som spiller wow som ikke hjelper andre som er lowlevel, det er jo lett å tenke at man ikke får noe tilbake. Men det gjør man jo, man får gleden av å hjelpe andre. Historier som dette kan være en tankevekker. Tror ikke han prøver å skryte, men fortelle at alle kan gjøre et annet menneske glad. 8865202[/snapback] Joa, men nå virker jeg som en slem person siden jeg ikke gidder å bruke 1600 G på de jeg hjelper. Selvom jeg sikkert har brukt mye mer enn det tilsammen. Endret 15. juni 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 This was really touching <3 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Om man virkelig vil hjelpe noen, gjør det IRL. Om gutten ble mobba på skolen før de spilte, har jeg liten tro på at dette hjelper i det lange løp. Historien var litt søt, men fikk ikke helt følelsen av at Falcore redder verden fra ondskapen. Endret 17. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Wow! :O Må virkelig si dette hadde jeg ikke ventet. GJ Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 *holde tårene tilbake* Nå er jeg glad jeg lusker rundt her fortsatt. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Om man virkelig vil hjelpe noen, gjør det IRL. Om gutten ble mobba på skolen før de spilte, har jeg liten tro på at dette hjelper i det lange løp. Historien var litt søt, men fikk ikke helt følelsen av at Falcore redder verden fra ondskapen. 8878700[/snapback] Ikke ødelegg stemningen med sannhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå