SisteBert Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Her kan vi diskutere hva ticsyboys siste ord. Fordi som ikke vet så driver karen med svartkrutt i en ung alder. Jeg tipper:"Lurer på hva som skjer hvis man bland.... Lenke til kommentar
varmit Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Gutten bør bare drite i å lage noen slags form for sprengstoff, når han ikke vet hvilke ingredienser han trenger eller hva trekull er en gang. Fristelsen er stor, jeg vet, men konsekvensene kan bli større. Om han leser dette, har jeg et tips: Er du interessert, begynn å les! En kjemiker som lager diverse stoffer trenger sjelden å spørre andre hvordan, siden han kan og forstår hele prosessen rundt det fra før av! F.eks å rekne ut oksygenbalanse. Svartkrutt er heller ikke det farligste han kan lage, men han kan fort rote seg borti farligere stoffer når han går lei av det. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Han vet nok hva trekull er, han hadde b are ikke hørt det nynorske ordet. On topic: Jeg tror hans siste ord blir "hvorfor skjer det ingen ting?". Lenke til kommentar
varmit Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ok, da tipper jeg: " Nå har jeg puttet alt kruttet i jernrøret, skal bare sveise det tett". Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ok, da tipper jeg: " Nå har jeg puttet alt kruttet i jernrøret, skal bare sveise det tett". 8859663[/snapback] Haha Lo godt når jeg så den :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Okey, denne tråden gav oss ikkje mykje. Om eg har forstått det riktig er det ein tråd om svartkrutt her inne, uansett er denne tråden heilt unødvendig og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg