Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Før hadde jeg ingen Firewall, men jeg lastet ned Zonealarm firewall og nå går internett fryktelig tregt. Før tok det ca. 3 sekunder å laste inn diskusjon.no, men nå kan det ta 30-40 sekunder. Når jeg skrur av firewallen går det raskt, men med firewallen på går det sakte. Hva slags innstillinger må det stå i Zonealarm får å få den optimale hastigheten? Lenke til kommentar
johome Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har gode erfaringer med Kerio Firewall Kan også være verdt å prøve Comodo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg er veldig fornøyd med firewallen jeg har, unntatt det lille problemet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Inegn som veit? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) hvis du har "Security Suite" (med antivirus) prøv å disable "On-acces" scanningen. Endret 16. juni 2007 av jokkakim Lenke til kommentar
toretors Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvis du har windows xp er brannmur allerede innebygget. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 ZoneAlarm skal være en bedre brannmur en den som er innebygd i windows Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 ZoneAlarm skal være en bedre brannmur en den som er innebygd i windows 8880149[/snapback] Jeg er klar over det, men jeg vil vite hva slags innstillinger som skal stå i Zonealarm Security Suite for å få god beskyttelse og god hastighet samtidig. Det kan da ikke være så vanskelig? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 jeg vet ikke hva som skal til for å justere ytelsen i zonealarm. har ikke Security Suite. kanskje det hjelper å gå til programcontroll , velge flippen programs. sette alle valgene der til et ?. da vil zonealrm spørre deg om det skal tillate kontakt eller ikke. de burde du få en vis oversikt. kanskje du også finner ut hva som går tregt. jeg har bare zonealarm pro Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 jeg vet ikke hva som skal til for å justere ytelsen i zonealarm.har ikke Security Suite. kanskje det hjelper å gå til programcontroll , velge flippen programs. sette alle valgene der til et ?. da vil zonealrm spørre deg om det skal tillate kontakt eller ikke. de burde du få en vis oversikt. kanskje du også finner ut hva som går tregt. jeg har bare zonealarm pro 8880276[/snapback] Jeg vet jo hva som går tregt. Internett. Jeg bruker Opera og har satt det som sikkert, alle ipadressene står også som sikkert, inkludert modem og trådløs ruter. Så hva kan det være som bremser internett så fryktelig? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Før hadde jeg ingen Firewall, men jeg lastet ned Zonealarm firewall og nå går internett fryktelig tregt. Før tok det ca. 3 sekunder å laste inn diskusjon.no, men nå kan det ta 30-40 sekunder. Når jeg skrur av firewallen går det raskt, men med firewallen på går det sakte. Hva slags innstillinger må det stå i Zonealarm får å få den optimale hastigheten? 8859125[/snapback] Alutt å lag titals tråder om samme SAK!! TAKK! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Før hadde jeg ingen Firewall, men jeg lastet ned Zonealarm firewall og nå går internett fryktelig tregt. Før tok det ca. 3 sekunder å laste inn diskusjon.no, men nå kan det ta 30-40 sekunder. Når jeg skrur av firewallen går det raskt, men med firewallen på går det sakte. Hva slags innstillinger må det stå i Zonealarm får å få den optimale hastigheten? 8859125[/snapback] Alutt å lag titals tråder om samme SAK!! TAKK! 8933909[/snapback] Hæ? Lage titalls tråder tråder om samme sak? Har jeg gjort det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Har du en gammel maskin da? Oppsett? OS? Endret 24. juni 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Har Windows XP, kjøpt i 2001. 512 MB minne og 1.8 GHz prossesor... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Skjekk hvor mye kraft ZoneAlarm bruker av minnet ditt da Oppgavebehandling -> Prosesser Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Skjekk hvor mye kraft ZoneAlarm bruker av minnet ditt da Oppgavebehandling -> Prosesser 8934512[/snapback] Den bruker ikke så mye kraft av RAM, men den stjeler mye av internett-hastigheten min. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Da får du kanskje prøve å kontakte ZoneLabs og høre om de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå