Gå til innhold

Ny dvd-brenner til laptop.

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en whitebox 1557 laptop hvor brenneren har tatt kvelden og må byttes ut.

Lurte på om jeg kan kjøpe hvilken som helst slim brenner til den eller om det må være en spes modell?

Kom gjerne med linker til produkter som passer, gjerne så billig som mulig! :)

Endret av tunefish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har 2 valg.

1.: USB basert brenner.

2.: kontakte noen som selger brenner til den maskinen.

det finnes enten 8x DVD brennere eller 1/2xBluRay brenner, har ikke sett noen laptop bassert HDDVD enda...

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Hei,

Jeg har en whitebox 1557 laptop hvor brenneren har tatt kvelden og må byttes ut.

Lurte på om jeg kan kjøpe hvilken som helst slim brenner til den eller om det må være en spes modell?

Kom gjerne med linker til produkter som passer, gjerne så billig som mulig! :)

8859084[/snapback]

Det sitter enten Aopen eller Qsi brenner i din maskin men du kan bruke begge typene. Mulig du kan få kjøpt/hjelp av psdata.no eller netshop.no som solgte disse maskinene men også fult mulig at andre slim brennere kan passe.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Mange takk for svar.

Ser ut som om den på netshop vil være det sikreste kjøpet, men den kostet dessverre mer enn jeg trodde, så kanskje jeg går for en ekstern brenner istedet.

viktig:

Kan jeg installere winxp via ekstern brenner? installasjonen som er inne nå er nemlig ødelagt og må reinstalleres. så hvis ikke det går an via ekstern brenner må jeg nok kjøpe den dyre slim-versjonen til 895,-

Lenke til kommentar

kjøpte en NEC slim brenner til min veldig gamle dell 5150 og betalte 88 dollar, men det er da over 1 år siden. de har nok blitt billigere siden det...

edit: på komplett koster de fra 549 og opp til 699

og multicom har NEC brennere til under 500 spenn. anbefaler alltid NEC :)

liteon til 514 kroner er heller ikke å forakte. liteon er også bra.

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

Var vel egentlig det jeg trodde ja.

Tror kanskje jeg bør bestille en slim og en ekstern for sikkerhets skyld, og så bare returnere etter behov.

men igjen:

jeg skulle gjerne ha visst om det går an å installere os fra ekstern usb-brenner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...