Newman Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Før jeg reinstallerte windows hadde jeg ett brenneprogram som kunne image filer av alt som var av Cder. Det kunne også sjekke om imaget var korrupt eller ikke. Når jeg lagde image med dette progget så fikk jeg fire filer: xxx.sub, xxx.img, xxx.cue og xxx.sub. Noen som vet hva det heter? Tror det hadde noe med Win i seg... Takk, takk Lenke til kommentar
Neme Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 WinOnCD tenker jeg. Nero er bedre syns jeg, men men... Lenke til kommentar
ripset Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Bruk Fantom CD til å lage imagefiler, det ruler stort, og er enkelt og bruke. Du kan da også bruke Imagefilene direkte som en "virtuell" CD-stasjon, og f.eks spille spill som krever at du har CD-en i maskinen, uten at du trenger å ha CD'en i maskinen. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Bruk Fantom CD til å lage imagefiler, det ruler stort, og er enkelt og bruke. Du kan da også bruke Imagefilene direkte som en "virtuell" CD-stasjon, og f.eks spille spill som krever at du har CD-en i maskinen, uten at du trenger å ha CD'en i maskinen. http://www.daemon-tools.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå