Hassegutt Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei. for noen dager siden skulle jeg prøve å partisjonere hd'en min, men det endte med at jeg ikke kom meg inn i windows xp. etter en stund med prøving og feiling fant jeg ut at jeg skulle teste ubuntu. det funket helt fint. Men nå har jeg fått meg windows vista, og den mener at jeg ikke kan installere vista fordi partisjonen jeg prøver å installere windows på ikke er i NTFS-format eller noe slikt. Noe jeg syns er svært uheldig Mvh. Hans Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det er bare å formatere partisjonen du vil installere Vista på det. Det er bare å velge avanserte alternativ der du velger hvilken disk/partisjon du vil installere Vista på. Lenke til kommentar
Hassegutt Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Det er bare å formatere partisjonen du vil installere Vista på det. Det er bare å velge avanserte alternativ der du velger hvilken disk/partisjon du vil installere Vista på. 8859139[/snapback] Jeg glemte kanskje å si det, men når jeg trykker der og prøver å formatere, så sier den "Feil (masse tall)" Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Prøv å slett partisjonen og opprett en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå