Ozelot Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Lagde nettopp en tråd og brukte flere enn 3 ord i emnetittelen, og fikk opp feil om at jeg ikke har 3 ord i emnefeltet. Sannsynligvis skyldes dette at jeg har brukt noen tegn foran ordene. Er det en feil i forumet, eller skal det være sånn? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvis\du\skriver\slikt\så\blir\dette\kun\ett\ord. Hva var topic'en du prøvde å skrive først? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 "usb-ide\sata overganger?" <---dette Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det blir jo såklart 2 ord.. Ord skilles ved mellomrom. Er vel ikke noe de trenger å forandre på det. Man skal jo tross alt ha mellomrom etter skråstrek uansett: "usb-ide\ sata overganger?" Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Lagde nettopp en tråd og brukte flere enn 3 ord i emnetittelen, og fikk opp feil om at jeg ikke har 3 ord i emnefeltet. Sannsynligvis skyldes dette at jeg har brukt noen tegn foran ordene. Er det en feil i forumet, eller skal det være sånn? 8858990[/snapback] lite å gjøre? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 *snip*lite å gjøre? 8859332[/snapback] Du tenker på det å gi tilbakemeldinger om noe jeg tror er feil på forumet? Trodde flere enn meg gjorde slikt jeg. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 *snip*lite å gjøre? 8859332[/snapback] Du tenker på det å gi tilbakemeldinger om noe jeg tror er feil på forumet? Trodde flere enn meg gjorde slikt jeg. 8859392[/snapback] Ja men det må være tre ord, sier seg selv når det heter treordsregelen? og hvis du skriver kake/baker/pinnsvin så er det et ord siden alle tegnene er sammen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er dette enda et problem? Gjorde noe vedlikedhold på dette for et par dager tilbake. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. MERK: Teknisk relaterte saker hvor diskusjonen har dødd ut blir og lukket for å holde det tekniske forumet ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg