Lefse Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei, jeg har kikket litt på CV's surroundsystem kalt CVHD. Jeg er jo CV-fan og syntes dette så lovende ut, så jeg lurte på om det er noen her som har erfaring med disse høyttalerne? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tviler på at det er mange som kan si no mye om det ennå, men du finner en anmeldelse av det her. Men ikke stol fullt ut på akkuratt den anmeldelsen siden jeg har inntrykket av at cnet-folka ikke er helt til å stole på når det kommer til anmeldelser av lydprodukter. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Skal være noen gode høytalere, men ikke akkurat samme klarhet som B&W / dali osv.. Som nevnt så mange ganger CV er BARE trøkk og omplassering av luft i rommet xD Og såklart laget for å plage naboene MEST mulig Men litt OT: tror de har fokusert LITT mere på kvalitetslyd her faktisk,siden de har laget et surroundsystem og da skal jo det være litt oppløst og detaljert lyd EDIT: Denne her skjønte jeg rett og slett ikke: "Dual 15" Cast Frame High Excursion Woofers" Edit2: fant ut av det, de har bare leifet an litt.. Det er meningen at det der skal stå under CLS-215 hehe Endret 20. juni 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Syns det var ganske mye høyttaler for pengene da, kosta vel emellom 5000 og 7000 hvis jeg ikke husker feil, da mangler man bare receiver og kabler, så har man komplett surround til 10 000,-. Jeg syns det var fristende hvertfall. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Syns det var ganske mye høyttaler for pengene da, kosta vel emellom 5000 og 7000 hvis jeg ikke husker feil, da mangler man bare receiver og kabler, så har man komplett surround til 10 000,-. Jeg syns det var fristende hvertfall. 8914959[/snapback] Da syns jeg du har vært i det gjerrigste laget på kabler og receiver Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Trenger ikke bruke 1000 kroner meteren for kabler da, og kan jo oppgradere med effektforsterker til receiveren etterhvert da, hvis den blir for svak for høyttalerne. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis man må bytte ut receiver etter hvert fordi den er for svak forsvinner poenget med å ha et komplett surroundsystem for 10k. Har ikke kjøpt ekstremt dyre kabler selv, men en 90,- meteren for høyttalerkablene (stereo) og 600,- for signalkabel forsikrer hørbart bedre lyd i mitt tilfelle. Men, tilbake på receiver - CV er jo kjent for å lage masse lyd, ikke nødvendigvis raffinert lyd. Å putte på en strømsvak receiver er vel ikke den beste ideen heller? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Nei,snakker vi Eltax eller Tangent her kan du si ha det til utstyret ditt ganske fort! CV som surround? Regner med de vil stå for det samme som alle deres tidligere høyttalere, trøkk,trøkk og mer trøkk for pengene. Så de kommer nok til å selge en del hos CV entuasiaster,nå også de som bryr seg mest om film. Men tilbake til det med receiveren sier det seg selv at om man skal ha et helt sett med CV så vil det koste for elektronikken. Ett frontpar fra CV er krevende nok i seg selv,man kan jo selv tenke seg et 5.1 anlegg da. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Trenger ikke mere en 5-6 tusen for en skikkelig reciever som driver disse fint.. Denne funker nok fint.. eller denne Begge de skulle klart det helt fint, med tanke på at subben har innebygget forsterker så den trenger ikke kraft fra recieveren men fronthøytalerene kunne nok ytet mere vis du hadde hatt en effektforsterker, som du kan kjøpe senere såklart da Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Nettopp, kunne jo kjøpt en 6 kanals effektforsterker senere bare. Tror mest sannsynlig jeg skal sette opp hjemmekino med CV VE-høyttalere, men ble litt nysgjerrig på denne høyttalerpakka bare. Endret 22. juni 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Nettopp, kunne jo kjøpt en 6 kanals effektforsterker senere bare. Tror mest sannsynlig jeg skal sette opp hjemmekino med CV VE-høyttalere, men ble litt nysgjerrig på denne høyttalerpakka bare. 8921222[/snapback] Jeg har Ve-15 nå, og skal utvide meed en ny reciever + en B&W seter og B&W bakhøytalere. Bare pga at senere i liver skal jeg ha B&W all the way Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå