Porcupine Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Her kan vi diskutere OS X Leopard Lenke til kommentar
-mads Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som tørr å tippe sånn ca når det kommer? Lenke til kommentar
zyprex Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Oktober er det sagt at det kommer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Siterer meg selv fra Mac1 jeg: Forøvrig synes jeg Leopard så veldig fint ut. Selv ventet jeg ikke på noen revolusjonerende nye ting, da jeg ser på Tiger som et veldig godt operativsystem. Likte veldig godt den nye Finderen med sitt iTunes-utseende. Er litt usikker på om den nye docken falt helt i smak da. Liker at den er så lite dominerende som mulig jeg. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg liker nye folder saken i docken... Har hatt lyst på noe lignende lenge! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg liker ikke at Front Row får samme design som Apple TV. Det er like stilig hver gang jeg åpner Front Row at desktopen forsvinner bakover. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Og her går diskusjonene om å vente med å kjøpe Mac Lenke til kommentar
Ib Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Noen håp om at Leopard kan kjøre på standard laptop PC? Ville vært snasent med den nye windows api'en... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=709939 Lenke til kommentar
sanesociety Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 vet dere om prisen stiger på macbook da leopard kommer? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvorfor skulle den det? Det ville ikke gitt noen mening. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kommer nok ikke til å skje det nei.. I såfall kommer Apple til å slite, er allerede litt overpriset. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg synes ikke det er overpriset i det hele tatt, man får det man betaler for og litt til, så det er verdt det. Forresten andre enn meg som synes den nye docken egentlig er dritstygg...? Jeg liker den ikke i det hele tatt, det samme gjelder den semi-transparente menylinjen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg synes ikke det er overpriset i det hele tatt, man får det man betaler for og litt til, så det er verdt det. Forresten andre enn meg som synes den nye docken egentlig er dritstygg...? Jeg liker den ikke i det hele tatt, det samme gjelder den semi-transparente menylinjen. 9555805[/snapback] Ja, helt enig. Jeg vil heller ha Tiger-style grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå