Gå til innhold

P4 boxed kjøler

C0bra

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål om denne kjøleren. ligger selv på ca2400rpm mens en kamerat av meg som har samme pc bare med P4 2.53 ligger på 2500rpm. Jeg mener å ha lest at vifta skal kjøre på 2800. Hvor mye skal den ligge på? hvor mye ligger deres på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et spørsmål om denne kjøleren. ligger selv på ca2400rpm mens en kamerat av meg som har samme pc bare med P4 2.53 ligger på 2500rpm. Jeg mener å ha lest at vifta skal kjøre på 2800. Hvor mye skal den ligge på? hvor mye ligger deres på?

Nei...den ligger på 2550rpm - 2800rpm :)

Lenke til kommentar

Under 53 grader med cpu stab test av Juoni Vuorio på cpu warming. Den varmer prosessoren helt sykt, mye mer enn alle andre programmer, var nevnt i en artikkel på hw.no eller overklokking.no Dvs, pc'en er 100% stabil, kjører på 1,7 volt. Vanlig spilling komnmer stort sett aldri opp til 50. Med mindre det er lan og 35-40 grader i rommet da, men det er noe helt annet. Mitt prob er hovedkortet som blir vilt varmt. Rekorden er 67 grader ...... Det ert litt mye synes jeg...

EDIT: en annen skummel ting er at kjøleribba stort sett aldri blir mer en lunken, den blir ikke t-bird varm så jeg kan godt ta på den så lenge jeg vil mens pc'en er på 100% load. Lurer på om jeg m få meg en ekstern måler så jeg kan vite sikkert hvor varm den er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...