RBW Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Creative lanserer nå X-Fi med ExpressCard-grensesnitt. Dermed kan også brukere av bærbare nyte godt av X-Fi-teknologien. Les mer Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hadde ikke den stygge dingsen stikki ut av porten hadde dette vært drømmen. Sånn det ser ut nå derimot er det der akkurat like aktuelt som en stein. Ka e poenget med en ultraportabel hvis det skal stikke masse stash ut i alle rettninger... Lenke til kommentar
Madzi Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor ellers skal man plugge i ledningene? Jeg syntes den ser fin ut, men den er kun aktuell om den er OSX kompatibel, noen som vet? Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Porten er akkurat stor nok til å få plass til ingangene i den biten som er inni PCen. Det innebærer selvsagt at det ville bli enda mindre plass til elektronikk, men for min del er det der skoen trykker. Intill alle disse ekstensionkosta klarer å holde seg innenfor laptoppens 4 vegger er de ikke noe å ha (for min del). Lenke til kommentar
floolf Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Linken til dockingmodulen funkar inte ... Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 JAAAA! Jeg har søkt nettet rundt etter info om denne. Den var visst bare ute i Japan. På tide at den dukket opp på denne delen av kloden også! Skal kjøpes ASAP. Forresten, er det noe info ute om denne støtter EAX og så videre? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har veldig lyst på en slik jeg også. Gjenskape detaljer som har gått tapt under komprimering Tviler på dette, men jeg er ganske sikker på at denne gir mye bedre lyd en det som er på en standard laptop. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Me wants. Noen som vet hvordan denne dockingmodulen ser ut, evt har en link med bilde? EDIT- fant Endret 14. juni 2007 av edge Lenke til kommentar
G Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er det håp om å se dette kortet integrert i bærbare, og fått frigjort den Express Card porten til andre nyttige ting? Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Er det håp om å se dette kortet integrert i bærbare, og fått frigjort den Express Card porten til andre nyttige ting? 8865734[/snapback] Nå har jeg enda ikke funnet noe nyttig å bruke expresscard, kan du fortelle meg om noe annet?, så en dockingstasjon fra belkin som brukte expresscard med det er jo ikke vits når det feks på min finnes egen docking mulighet under laptopen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå