Barry White Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Nånn som har det/prøvd det? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det har ikke kommet ut ennå , så hentyder du til pirat kopiering ?? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Åh? Såvidt jeg kan se på siden til EA er The Sims Online tilgjengelig... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 jeg driver ikke med warez Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg var med i beta testingen. Hva er det du vil vite om det? Pirat kopiering av dette spillet her forsåvidt ingen hensikt. Det er ikke spillet som koster penger..men abo du har for å spille det. Det er umulig å spille uten å betale. Gameplay: repetetivt og fort kjedelig. Jeg var en stor fan av orginale Sims spillet. Og gledet meg til dette, men det ble fort kjedelig. De som ble rike fort dro til seg all oppmerksomheten, som igjen gjorde det vanskeligere for oss andre å tiltrekke oss folk til å generer penger for oss. Som gjør at desto lengre spillet varer..desto vanskeligere blir det å starte som ny. Jeg savnet også en story...spillet er bare en verden av muligheter, men ingen rettning å gå i. AKIRA Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg deltok også i betatestingen .. et par uker.. før jeg gikk lei. Tingen er at det er et greit nok spill, men du må bruke så sinnsykt mye tid på å gjøre grusomt kjedelige ting, for å få litt skills, som i sin tur igjen gjør at du kan tjene penger. F.eks.. du kan sitte i timesvis foran et sjakkbrett og se på at Sim'en din spiller sjakk, mens han får litt bedre logikkskills. Hadde Maxis vært litt lure, hadde de latt deg spille sjakk samtidig, men neida, det går ikke. Så du må bare sitte og se på at sim'en din spiller. I de tidligere spillene var en stor del av spillet å bygge hus, det som var det morsomme.. bygge hus, få venner, bli rik og ha det fint.. Det krevde penger da også, men da hadde du en jobb, og så kjørte du tida raskt, fikk du penger nå. Dette går desverre ikke lenger.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg deltok også i betatestingen .. et par uker.. før jeg gikk lei. Tingen er at det er et greit nok spill, men du må bruke så sinnsykt mye tid på å gjøre grusomt kjedelige ting, for å få litt skills, som i sin tur igjen gjør at du kan tjene penger.....(kutt)...... Det krevde penger da også, men da hadde du en jobb, og så kjørte du tida raskt, fikk du penger nå. Dette går desverre ikke lenger.. Så enig..så enig!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå