pizzafordi Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331534 kjøp dette 999kr. like bra det, overklokk det noen mhz. så er det likt 7900gt og 1950 pro om ikke så langt ifra. syntes jeg hadde stalker på fullt på 7900gt Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331534kjøp dette 999kr. like bra det, overklokk det noen mhz. så er det likt 7900gt og 1950 pro om ikke så langt ifra. syntes jeg hadde stalker på fullt på 7900gt 8872899[/snapback] Hvorfor det? Det har jo mindre minne, og prisen er noen hundre under. Jeg kommer ikke til å klokke det, så jeg går for tidligernevnte. Men takk for forslaget Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Har fått kortet og slikt nå, og kortet er drit bra! Men det er en innebygget funksjon fra ati som er en automatisk overklokker da Men så fort jeg stiller opp noen av delene, begynner skjermen å flimre. Noen som vet hvorfor? :s Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor mye stiller du opp på hver del? Når man overklokker skjermkortet for mye så begynner skjermen å flimre, kortet tåler det enkelt og greit ikke. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor mye stiller du opp på hver del? Når man overklokker skjermkortet for mye så begynner skjermen å flimre, kortet tåler det enkelt og greit ikke. 8909772[/snapback] Status for grafikk prosessor: angitt: 580MHz Gjeldende VPU-klokke: 580MHz Status for grafikkminne: Angitt:699MHz Gjeldende minneklokke: 702MHz Så fort jeg flytter den "glidebryteren" eller hva det er, litt så flimrer den. Øker jeg èn MHz, flimrer den Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dunno hvorfor, men hvorfor skal du overklokke det? Jeg har samme skjermkort, og det fungerer prikkfritt med S.T.A.L.K.E.R, F.E.A.R og PREY, altså mange veldig tunge spill. Drit i å overklokke det, før du begynner å merke lagg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå