Gå til innhold

Nytt skjermkort for spilling av S.T.A.L.K.E.R

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt S.T.A.L.K.E.R og skulle fyre opp, men mitt GeForce 7300GS holder ikke lenger, har jeg funnet ut..

Så nå skla jeg oppgradere skjermkortet mitt :yes:

Jeg er 14 år, så økonomien min, er, ja:p Ikke veldig mye penger i lomma for å si det sånn, men uansett.

Jeg skal ha et skjermkort som ikke skal slite med lagg i nyere spill som, PREY og S.T.A.L.K.E.R.

Jeg vil ikke betale altfor mye for et ekstrem kort, som jeg egentlig ikke trenger. Men det jeg har nå klarer ikke FPS'en eller noe sånt.

Jeg titttet på EN7900GS/2DHT/256MB, GeForce 7900GS, 256MB GDDR3, Dual DVI, TV-Out, HDTV, PCI-Express, Retail

Hos shg.no, og fant prisen på dette til 1.216 ,-

Jeg vet ikke, men jeg tror at dette er et bra skjermkort?

Jeg kan gå litt høyere opp i prisen enn dette, men ikke så mye.

Så om dere kunne foreslå noe? :thumbup:

Tusen takk :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har kjøpt S.T.A.L.K.E.R og skulle fyre opp, men mitt GeForce 7300GS holder ikke lenger, har jeg funnet ut..

Så nå skla jeg oppgradere skjermkortet mitt  :yes:

Jeg er 14 år, så økonomien min, er, ja:p Ikke veldig mye penger i lomma for å si det sånn, men uansett.

Jeg skal ha et skjermkort som ikke skal slite med lagg i nyere spill som, PREY og S.T.A.L.K.E.R.

Jeg vil ikke betale altfor mye for et ekstrem kort, som jeg egentlig ikke trenger. Men det jeg har nå klarer ikke FPS'en eller noe sånt.

Jeg titttet på EN7900GS/2DHT/256MB, GeForce 7900GS, 256MB GDDR3, Dual DVI, TV-Out, HDTV, PCI-Express, Retail

Hos shg.no, og fant prisen på dette til 1.216 ,-

Jeg vet ikke, men jeg tror at dette er et bra skjermkort?

Jeg kan gå litt høyere opp i prisen enn dette, men ikke så mye.

Så om dere kunne foreslå noe?  :thumbup:

Tusen takk  :w00t:

8858505[/snapback]

Minner om at dette skal stå i den egne skjermkort tråden, da får du kankje mer hjelp

Lenke til kommentar
S.T.A.L.K.E.R har jeg lest kjører ganske godt på 8800 GTS 640 Mb, og det kan du få til 2995.- Men det kommer jo litt an på oppløsningen du spiller i.

Siste artikkelen jeg leste med S.T.A.L.K.E.R performance tall.

HER er en "S.T.A.L.K.E.R round-up" av noen billigere kort, med bl.a 7900GS.

8858622[/snapback]

Ser jo ut som 7900 GS og GT får ganske gode resultater der da? eller? :hmm:

Lenke til kommentar
1950pro 512mb eller 1950xt ville jeg satset på, dersom jeg hadde 12-1400 kroner.

Eller et brukt 1900xt.

Det er faktisk et 1950pro 512 på vei i posten hit nå.  :thumbup:

Takk til ukjent person.

You know who you are !

8858719[/snapback]

Har du en link til et med 512?

Lenke til kommentar
Hadde heller gått for 8600gt/s for å få dx10 støtte. Surt når spillene kommer og du ikke kan benytte deg av den teknologien spør du meg ;)

8859209[/snapback]

Selv om 8600GT støtter DX10 vil det ikke være kraftig nok til å drive de nye spillene med såpass avansert grafikk, uten å hakke som et h******.

Lenke til kommentar
Hadde heller gått for 8600gt/s for å få dx10 støtte. Surt når spillene kommer og du ikke kan benytte deg av den teknologien spør du meg ;)

8859209[/snapback]

Selv om 8600GT støtter DX10 vil det ikke være kraftig nok til å drive de nye spillene med såpass avansert grafikk, uten å hakke som et h******.

8859512[/snapback]

8600 GT tror jeg nok tar S.T.A.L.K.E.R ganske lett på høyeste oppløsning.

Dessuten slipper han skifte til nytt når det kun kommer spill som støtter direct10x som snart vil skje

Lenke til kommentar

8600GTS kommer ikke så dårlig ut i S.T.A.L.K.E.R i følge denne benchmarken. X1950 Pro og 7900GS er ikke noe raskere her. 8600GT klarer seg også greit, ser det ut som. Det er forøvrig litt opp og ned, f.eks Company of Heroes har 8600GT/GTS litt problemer med.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...