gwh Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Funksjoner: Kalender: Nei kjekt å ha, hvis det er trenger bare å være enkel. GPRS: Nei, kjekt å ha, men ikke krav EDGE: Nei, kjekt å ha... Email klient: Nei, kjekt å ha... Form: Vanlig, om det er litt tykkelse så spiller ikke det noen rolle. Vekt: Ikke mer enn 1kg. Støt/sprut/støv-sikker:Nei Skjerm: Fargeskjerm. Størrelse på skjerm.Stor som mulig Touchscreen: Nei, kjekt å ha... Pris: Jeg har 2500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei Diverse: Merke:Nokia/Sony Kamera: Kjekt å ha Videokamera: Nei Symbian: Nei Infrarød port:Nei Blåtann (Bluetooth):Nei Internminne: Ikke så farlig Minnekort?:(Ja MP3: Ja Radio:Nei, kjekt å ha... UMTS:Nei, kjekt å ha Triband:Nei wLAN: Ja Mulighet for GPS: Nei Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei-Batterilevetid: Viktig Skal brukes hovedsaklig som mp3 spiller med muligheter for litt attåt. Lydkvalitet på avspillingen er hovedpunktet, og hvis den kan spille Flac er ingenting bedre enn det, men det er det vel ikke så mange som kan i dag. Har den 3.5mm jack er det best, hvis ikke så den ha en grei overgang til mitt headsett. Endret 14. juni 2007 av gwh Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Nokia N70 mucik edition. denne er laget for musikk og er i salg! SE W800i er MP3 mobil også Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ville tatt en titt på disse telefonene, alle har minnekortstøtte og mulighet for minijackadapter (enten medfølgende eller kjøpt separat): Nokia 5300 (Test på amobil)(test på mobile-review) Sony Ericsson W610(Test på Mobile-review) Nokia 6300 ,ikke markedsført som en mp3-mobil, men du burde ta en titt på den likevel.(Test på amobil)(test på mobile-review) Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Du, jeg DIGGER den nye N73 ME en min ! du burde ta en titt på den, 990 kr for ett år med active talk (12 Mnd * 129 + 990 kr= 2538) Lenke til kommentar
gwh Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Tror W610, 5300 og 6300 blir de jeg kommer til å høre på til helgen. W710 har fine spec's men liker ikke kamskjell telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå