Gå til innhold

De kjipeste levlene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke levler synes du er de absolutt kjipeste når du levler?

 

Personlig synes jeg 50 - 58 er ufattelig jævlig tbh.

Sikkert fordi man gleder seg til å dinge 58 og nyte Outland og det flotte somn følger med.

8858315[/snapback]

 

De levlene der liker jeg veldig godt, selv om det går sakte.

Liker Un'Goro og Winterspring veldig godt. :)

 

Verste synes jeg er som horde på 29-32, akkurat de levlene finnes det få steder man kan queste effektivt.

Ellers var 40-50 også et sant helvete fordi det begynnte å gå sakte, samt at jeg hater stedene som Tanaris etc.

Og sist men ikke minst 66-68, da var eneste gode alternativ Blades Edge Mountains, en forbanna drittsone om jeg skal være ærlig.

Lenke til kommentar

Før TBC var 50-60 dem morsomste lvl for meg. Gode gamle dager med 10 mans gruppe til Baron, DM med alle sider, Scholo, BRD (ja tenk) LBRS, for så å ta UBRS som det ultimate. :love:

Sånn er det dessverre ikke lenger, og det å få grupper til noen av disse instancene nå er rene helvete. Siste folk tar nå om dagen er ST før dem begynner tenke på Outland.

 

Nå pr i dag selv om TBC er ute er det fortsatt nok quester å ta av i Azeroth, så man lvl stort sett rimelig raskt opp til 55. Fra 55 til 58 går det heller rimelig treigt, derfor hopper jeg rett til Outland om 3 lvl med huntern. (Er 52 nå)

 

Ellers har jeg vel ikke noen spesiele perioder som er kjipe å komme gjennom.

Lenke til kommentar
40-52.... tar evig lang tid :S synes 1-40 er koselig og 52-70 er som å løpe nedover bakke :D lvla fra 52 - 60 på en dag spilling med roguen min :p

8858404[/snapback]

 

du lvla 52-60 på en dag? altså 24 timer?

hmm.. et enkelt regnestykke det. 52-60 = 1 971 200 xp.

delt på 24 timer = 82 133 xp per time. det finner jeg veldig vanskelig å tro på.. menmen

Lenke til kommentar
Før TBC var 50-60 dem morsomste lvl for meg. Gode gamle dager med 10 mans gruppe til Baron, DM med alle sider, Scholo, BRD (ja tenk) LBRS, for så å ta UBRS som det ultimate.  :love:

Sånn er det dessverre ikke lenger, og det å få grupper til noen av disse instancene nå er rene helvete. Siste folk tar nå om dagen er ST før dem begynner tenke på Outland.

 

Nå pr i dag selv om TBC er ute er det fortsatt nok quester å ta av i Azeroth, så man lvl stort sett rimelig raskt opp til 55. Fra 55 til 58 går det heller rimelig treigt, derfor hopper jeg rett til Outland om 3 lvl med huntern. (Er 52 nå)

 

Ellers har jeg vel ikke noen spesiele perioder som er kjipe å komme gjennom.

8858441[/snapback]

skal du til hellfire peninsula på lvl 55? er det no særlig effektivt da? Har en 55 hunter selv.

Lenke til kommentar

Alle levlene rett før du får en ny oppgradering av hovedangrepet ditt er ganske tunge.

 

Ellers så var 11-22 et rent helvette å lvle som priest, det var så tungt for meg at jeg var rett før å slutte. Man brukte all manaen på hver mob, og måtte drikke konstant, selv om jeg var nøye med å spare og gikk shadow så var det umulig for meg.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

@Nstin:

Reiste til Honor Hold på 55 med druiden, dro tre lvls der på kortere tid enn hva jeg ville brukt på questing i Azeroth. XP boosten man får ved mobsa som ligger på lvl 57-59 rundt HH er helt utrolig. Anbefalte to RL venner det samme, og dem spiller lock og mage. Gikk fort opp til 58 dem også. Det var ingen problemer med å grinde rundt HH med druiden, regner med at det vil gå enda raskere med en hunter.

 

Fordel nr. 2 for meg er skinning og herbalism. Kommer til å nå 375 bare rundt HH med skinning. Regner også med at herbalism får seg en bra boost. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...