Thor. Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hva med å gjøre det slik: Er det mulig å finne ut hvilken operatør nummeret xxxxxxxx tilhører? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja. Ring 1945xxxxxxxx. En stemme vil da lese opp hvilken operatør nummeret tilhører. Dette er en gratistjeneste telenor ble pålagt å opprette grunnet deres differensiering i priser til ulike nett. ----------------------- Nytt spørsmål her.. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hva med å gjøre det slik: Er det mulig å finne ut hvilken operatør nummeret xxxxxxxx tilhører? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja. Ring 1945xxxxxxxx. En stemme vil da lese opp hvilken operatør nummeret tilhører. Dette er en gratistjeneste telenor ble pålagt å opprette grunnet deres differensiering i priser til ulike nett. ----------------------- Nytt spørsmål her.. 8944630[/snapback] Dette ser mer oversiktlig ut. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Thor. : Fin ide. Jeg ordner det nå... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Ny oppdattering i dag. Foreslå gjerne flere ofte stilte spørsmål, så får vi samlet mest mulig på ett sted. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan jeg bruke telefonen min som webcam? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, det kan du.sjekk ut dette programmet, og denne amobil artikkelen så kommer du godt i gang. eventuelle spørsmål kan rettes til denne tråden. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Takk for den hernil. Lagt til i fp. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg vurderer om jeg skal skrive noen enkle guider til denne tråden. Type, hvordan synkronisere, hvordan instalere, etc. Er det noen som støtter ideen? Og evt. er det noen som kunne tenkt seg å skrive noen enkle guider? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) kan godt skrive en guide eller 2 jeg, de må dog handle om SE da jeg ikke har tilgang på andre mobiler enn det. det blir vel noe lignende det jeg har skrevet om MPE så langt? Endret 5. juli 2007 av hernil Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Høres egentlig flott ut det hernil. Bra at du tar SE, for jeg kan bare ting om Nokia (Siste SE telefon jeg hadde mer enn et par mnd var for 8 år siden ) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Bah-humbug. Feilpost. Endret 8. juli 2007 av cyclo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg har lagt til et punkt om sikkerhetskode på telefonen. Dersom noen orker å poste standard sikkerhetskode for andre telefoner enn Nokia her, så legger jeg dem til. Endret 30. august 2007 av cyclo Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 standard sikkerhetskode til SE er 0000. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Takker og bukker hernil, det er lagt til Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Forslag til 2 nye punkter: Hvordan kan jeg endre hvilke programmer som skal være i hurtigmenyen i aktiv ventemodus. (Symbian S60v3)? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endring av prg i ventemodus: Meny -> Verktøy -> instillinger -> Telefon ->Ventemodus ->"programmer i ventemodus" Hvordan finner ut hvilken firmware verjson jeg har, og hva som er den siste firmware for min Nokia? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Finn din firmware versjon ved å trykke *#0000# Finn siste firmvare for mobilen ved å følge denne linken. Endret 9. september 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 La til punktene dine jeg, men jeg endret på første punktet, siden den innstillingen varierer fra telefon til telefon. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hvordan kan jeg surfe på mobilen på enklest og billigst måte? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor den beste måten per i dag er å bruke opera mini. det er et gratis java program som funker på de aller fleste nyere telefoner. programmet komprimerer nettsidene før de lastes til mobilen din så du får mindre data å laste ned (mindre data = mindre kostnader) mer info og nedlasting her. for S60 og windows (og UIQ) mobile telefoner kan du bruke opera mobile, opera mobile er betalvare, men du får en 30 dagers trial-versjon. (alle UIQ 3 har opera ferdig installert. for eldre UIQ versjoner kan programmet lastes ned fra samme link) begge programmene er utviklet av norske opera. Endret 18. oktober 2007 av hernil Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Tenkte jeg skulle prøve å vekke OSS tråden litt til liv igjen. Ser at den etterhvert har blitt noe uoversiktelig. Kanskje man skulle delt den opp i kategorier? Er det noen som har noen andre geniale forslag for å gjøre tråden litt mer oversiktelig? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Håper ikke dette er for dumt spm, men kna noen forklare litt hvordan 3G funker? Er det dyrt? (generelt sett) Er det noe som ikke støttes av alle mobil abonnementer? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Håper ikke dette er for dumt spm, men kna noen forklare litt hvordan 3G funker?Er det dyrt? (generelt sett) Er det noe som ikke støttes av alle mobil abonnementer? Noen som påtar seg ansvare å skrive en liten kjapp innføring i 3G? Post det her, så legger jeg det i førsteposten. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Håper ikke dette er for dumt spm, men kna noen forklare litt hvordan 3G funker?Er det dyrt? (generelt sett) Er det noe som ikke støttes av alle mobil abonnementer? Noen som påtar seg ansvare å skrive en liten kjapp innføring i 3G? Post det her, så legger jeg det i førsteposten. Ingen som vet? =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå