Bebeluv Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Time Crisis 4 coming to PS3 Japanese Gaming Bible, Famitsu, reports that light-gun-em-up, Time Crisis 4, is on its way to the humble PS3. Having been previously rumoured, Famitsu not only confirms that it will indeed be gracing the PS3 with a full arcade conversion (and going by previous TCs, will have bumped up graphics also), but also a GunCon 3 is in the works. It is important to note that the GunCon 3 is highly likely to be made to work with progressive scan, a.k.a. 100 Hz (usually widescreen), CRT Televisions, and LCD/Plasma screen TVs. As more and more people are getting newer and better TVs, releasing a light gun that only works with bog standard 50/60 Hz sets would be an unwise decision. If so, that also means that previous light gun games should be playable on the PS3; notably previous Time Crisis games and PSOne favourite, Point Blank. All together now: ACTION! RELOAD! Stay tuned. Kilde: Her Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Åh, drittøft! Lightgun-spill er kjempemorsomt! Håper pistolen blir kul da, mener å huske at noen av de gamle pistolene så "litt" for vannpistolaktig ut. (Pirkpirk) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Dessverre må jeg skuffe deg dem har fortsatt blitt inspirert av vannpistoler denne gangen også Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva er den greia foran? en håndtak sånn at man skal holde den mere stabilt? Så teit! Håper den kan taes av Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Snodige greier. De Asiatiske landene, er helt sheriff på å lage våpenkopier. Jeg har selv noen "proffe" softairguns fra Asia og de er meget naturtro. Hvis de så likevel lager disse Donald Duck pistolene, er det fordi de ikke skal forveksles med ekte våpen? I grunn kan jeg forstå tanken bak det, men likevel kunne de jo lage noen gønnere som så fete ut? Det er jo kjempepotesiale her! Tenk dere trådløse bluetooth pistoler, med bra design, force feedback av noe slag, riktig vekt og størrelse. Dette kunne vært helt uberstilig. RSA Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Guri... den er jo styggere enn jeg trodde var mulig... Den gamle var kulere syns jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Husker vi koste oss masse med Time Crisis på PSX "back in the days" Men tviler på at underholdningsverdien på slike skinnespill er like stor for min del i dag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Hva er den greia foran? en håndtak sånn at man skal holde den mere stabilt? Så teit! Håper den kan taes av 8858827[/snapback] Det foran er Guncons svar som nunchuck Gå rundt og plaffe folk Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det er jo kjempepotesiale her! Tenk dere trådløse bluetooth pistoler, med bra design, force feedback av noe slag, riktig vekt og størrelse. 8858940[/snapback] Noen gang spilt et lyspistolspill over en periode? Du blir fort sliten i armen kan jeg fortelle deg. Gjør pistolen lettest mulig, og gi den et unikt og universelt design, som ikke kræsher like hardt med våpenet i spillet (om man i spillet plutselig har en pumpehagle, deretter et maskingevær, etc). Force feedback og ingen ledninger, er derimot knallgode ideer. Men jeg tviler på at de blir realisert i GC3. Endelig et spill som gjør meg skikkelig interessert i PS3! Spilte toern til døde, og har runna enern minst et par ganger. Point Blank er også en klassiker. Så langt har jeg kun sett to pistoler som funker med "moderne" TVer, og jeg kan love dere at de ligna mye mer på vannpistoler. Gleder meg! Endret 14. juni 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Guri... den er jo styggere enn jeg trodde var mulig...Den gamle var kulere syns jeg. 8859489[/snapback] Enig, den første Guncon til PS1 var finest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå