Gå til innhold

Måker i Trondheim

Anbefalte innlegg

Tok noen bilder av måker som lekte seg i vinden en flott sommer dag i Trondheim i forige uke. Jeg ble fornøyd med nr. 1, men hva synes dere, hvilke er best/dårligst og er det noe jeg kanskje burde forandre? Blir svært takknemmelig for litt feedback!

mke1fargebi2.jpg

mk3fargezn8.jpg

mke2fargehc9.jpg

mke4fargeyb4.jpg

mke5fargefl6.jpg

Takker for ALL kritikk! :thumbup:

~Fox

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men det stjal litt for mye av oppmerksomheten på en del av bildene.

Men slik som på bilde nr3 synes jeg det passet godt inn, det nærmeste treet der kunne du gjerne unngått litt mer, men det blir flisespikking for min del.

Lenke til kommentar

Likte også best det tredje bildet.

Det første bildet hadde en stor og fin måke som er bra, og den var godt opplyst. Litt dumt er at den var for langt ute av sentrum på bildet, og greinene ble for dominerende.

Det andre bildet hadde en helt klar og fin himmel, men greiner i alle kantene på bildet ble forstyrrende, og måka var litt for langti fra.

Det tredje bildet ble meget flott. Her har du et motiv (måka) som er got opplyst og er i sentrum av bildet, i tillegg til at det har en fin bakgrunn, altså et landskap her :)

Kunne kanskje tatt bildet ørlite litt lenger opp, men om du beskjærer litt helt nede på bildet, blir det kjempefint syns jeg =)

Bilde nummer 4 var rett og slett dårlig. En liten måke helt oppe i hjørnet som ser ut som en mørk fugl når måker egentlig er lyse og fine fugler, og et tre som er helt ute av fokus.

Det siste bildet var greit nok, men siden den ene måken stuper og ser beldig tynn ut, og den andre mangler en hel vinge som er utenfor bildet, så syns jeg ikke det ble helt bra. Føler det mangler noe på midten av bildet, liksom.

Ja, det da mine små meninger om bildene. som sagt, bilde 3 ble veldig bra :thumbup:

Jeg er totalt amatør, og har ikke peiling på fotografering og bilder sånn sett, men jeg er flink med fugler, og gav bare min mening om hva jeg syntes :)

Stå på videre! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...