svinepelz Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Han ønsket ikke lenger å ha noe med diskusjon.no å gjøre Har noen vært slemme mot ham? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg må si jeg savner en Pink Floyd guide Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Synd at han ikke er på forumet mer, han var flott å ha her. Du finner anmeldelsene her, og en side som er dedikert til Pink Floyd, her. Pink Floyd siden (den dedikerte) er nede for tiden, men det står på siden at den skal komme tilbake igjen til sommeren. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lurer på om jeg skal begynne på en Slayer albumguide. Så har vi alle de 4 store thrash-banda. Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kan noen lage en Deep Purple-albumguide og -diskusjonstråd? Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mekker på en QOTSA albumguide. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Noen som snart blar opp med The White Stripes - Albumguide? Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Er det noen her på forumet som kunne ha tenkt seg å lage en Symphony X-tråd? Synes bandet er såpass stort at det fortjener en guide. Devin Towsend kunne også ha fått en guide synes jeg. Endret 13. februar 2008 av NiceViolence Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hadde faktisk tenkt til å spørre etter en Symphony X tråd her selv NiceViolence hehe. Men du har rett, de fortjener en tråd, de er ganske store. Kanskje Soilwork også, og KoЯn også. Kan godt ta meg tid til å skrive om ett av disse, men jeg synes alle tre fortjener en ordentlig tråd her. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Kan noen lage en Deep Purple-albumguide og -diskusjonstråd? Jeg kan jo alltids gjøre et forsøk, men det spørs hvor vellykket det blir. edit: Og der var vi i gang... Endret 29. mars 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Demonique Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Er det mulig å skrive et album-review her, og eventuelt skrive opp de andre som finnes? Med andre ord en albumguide med bare et album som settes i fokus? Tenkte på Deathspell Omega, har bare undersøkt et av albumene så langt. Kanskje jeg kan redigere i fremtiden. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Evt. få med noen andre? Har ikke hørt veldig mye på bandet selv, men det kunne vel alltids være artig å skrive noen ord. Selv tenker jeg på å skrive en Arcturus-guide. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Når jeg får surra meg til å legge til de to siste studioalbumene til Deep Purple, er det fare for at jeg skriver en Blue Öyster Cult og en Danzig guide. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jobber for tiden med en albumguide til Béla Fleck and the Flecktones, kan ikke se noen guide til dette bandet fra før av? Dette bandet fortjener virkelig en albumguide. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kunne noen ha mekket en tråd for Genesis og/eller Rush? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kunne noen ha mekket en tråd for Genesis og/eller Rush? Den støtter jeg! Spesielt Rush! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 savner en guide til Rush og Spesielt Jethro Tull Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Skjønner at det har vært en Pink Floyd-guide her et sted. Forsvant den bare etter at neitakk stakk? Ingen av Kjekssjokolades linker fungerte. Hvis den er borte, er det noen som har lyst? En Neil Young-guide hadde også vært flott, men det hadde krevd mye arbeid. Endret 4. august 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg tenkte jeg kanskje skulle lage en Coldplay-guide, er det ønskelig? Litt overasket over at det ikke allerede er laget en... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Det er bare å sette igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå