svinepelz Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noodles, det høyrest ut for meg som om du er meir enn godt nok kvalifisert til å skrive ein albumguide til Sabbath. Køyr på med det du har mest peiling på, nemn det andre, så kan du eventuelt kome tilbake med meir info om det seinare Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg har startet på en Arcturus guide så ingen finn på å snike fram no før meg. 7517585[/snapback] Har du gitt opp, eller er den fortsatt under produkjson? Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Er det noen som har tenkt på å lage av Billy Talent? Jeg bare tenkte noen andre ville det, siden jeg allerede har laget en albumguide av Muse. Og begge bandene går under samme sjanger, men hvis ingen andre tar på seg ansvaret gjør jeg det gjerne! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 noen som kunne tenke seg å lage en Iskald albumguide? er ikke skkurat så vanskelig... Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Har litt lyst til å lage en albumguide om Hüsker Dü, som er mitt store band. Er imidlertid litt usikker, virker som det er så mange metallhuer her. Jeg kommer til å legge mye arbeid i en eventuell albumguide, men jeg veit ikke helt når det virker som de færreste her ikke har hørt om dem engang Endret 8. september 2007 av Bricklayer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 En albumguide er som regel et fantastisk gjennomarbeidet verk som mange folk vil ha glede av i årevis framover. Ikke la noe stoppe deg! Har selv lyst til å lage albumguider til Calexico, The Prodigy, Bent og Nine Inch Nails Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Du har overbevist meg, har tenkt å prøve meg når jeg har tid Og forresten, en albumguide om The Prodigy skulle jeg ha likt å sett. Har litt sansen for de Endret 8. september 2007 av Bricklayer Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Siden det er så mange metal-fans her inne hadde det vært litt tøft om noen kunne smekke opp guider til Immortal, Darkthrone, Burzum og Mayhem. Man har jo alltids allmusic.com, men det er litt fint å se hva andre norskinger mener om "arvesølvet" vårt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen som vil lage en albumguide til Deep Purple? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har ett par albumguide-requests: Symphony X, The Flower Kings, Porcupine Tree, Sirenia, Tristania. Noen som er up-to-the-task? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 En albumguide er som regel et fantastisk gjennomarbeidet verk som mange folk vil ha glede av i årevis framover. Ikke la noe stoppe deg! Har selv lyst til å lage albumguider til Calexico, The Prodigy, Bent og Nine Inch Nails 9452072[/snapback] Oh, kunne gjerne tenkt å kose meg gjennom Bent og Calexico Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Tenkte jeg skulle skrive en albumguide om Pantera eller System of a Down. Ingen av de finnes vel? Og i så fall, er det noen som støtter forslaget? edit: Kanskje jeg skal ta Immortal siden det er en del Black Metal fans på forumet og det er et ganske bra band edit 2: Da har jeg begynt på en Immortal Albumguide Så ikke prøv dere på å stjel den fra meg Endret 25. september 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 System finnes: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=752124 Men den er ikke ferdig og har vart en stund, så det er ikke noe problem å lage en ny! Får se hva jeg selv gidder å finne på Kjeks Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 cun skal ta NiN altså? Hehe, den har jeg fundert på selv et par dager, men jeg tror kanskje jeg heller skal smekke opp en om PJ Harvey. Må bare høre inn nyeplata hennes først Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Vel, med min hastighet så er vel det usannsynlig i den nærmere tiden. Jeg vil mye heller se en velskrevet NIN-albumguide fra din kant Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vi får se. Ny jobb, så jeg har ikke tid til guider på dagtid lenger Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har tenkt litt på å skrive en albumguide jeg også. Ser Pantera ble nevnt litt lenger opp, men det virker ikke som noen er i gang med dem. Siden jeg har vært fan av Pantera i en 15+ års tid så tar jeg gjerne for meg de. (regner med at noen sier ifra hvis de allerede er i gang... hvis de da leser dette) Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Håper å kunne bli ferdig med Hüsker Dü-albumguiden en gang i helga. Har jobbet mye med den så håper at noen setter pris den Ellers har jeg tenkt litt på å lage en Pixies- og en Kraftwerk-albumguide. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Har ett par albumguide-requests: Symphony X, The Flower Kings, Porcupine Tree, Sirenia, Tristania. Noen som er up-to-the-task? 9515141[/snapback] Jeg begynte på Porcupine Tree albumguide men ble aldri ferdig. Ekstreeemt mange album, veldig mye å sette seg inn i. Edit: Kjører på, skriver den ferdig, håper på å bli ferdig i natt. Endret 27. september 2007 av xantir` Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå