kjehaako Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg driver for øyeblikket på med en guide til thrash-metalbandet Anthrax. Er ikke helt sikker på om jeg skal dekke alt med en gang, eller om jeg skal konsentrere meg om det som Belladonna var med på. Jeg må bare sparke meg selv litt igang først. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg driver for øyeblikket på med en guide til thrash-metalbandet Anthrax.Er ikke helt sikker på om jeg skal dekke alt med en gang, eller om jeg skal konsentrere meg om det som Belladonna var med på. Jeg må bare sparke meg selv litt igang først. 6521936[/snapback] Det hadde vært flott. Anthrax er et band jeg har tilgode å skjekke ut. Har bare hørt den låta ft. Public Enemy. Den er rå. ' Kjør på med hele diskografien du. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Da var alle de klassiske Steppenwolf albumene anmeldt. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hva med å ta med sporliste i kravene for tråden? Dessuten vil jeg tipse om at Amazon har coverarts i samme størrelse (240x240), noe som gjør en guide mye ryddigere. (husk å ikke hotlinke =) ) Det tar forresten tid med min guide, jeg har veldig lav viljestyrke Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det er så og si umulig å få alle til å bruke samme formatering. Men jeg kan legge inn en mal i denne tråden, og håpe på at de fleste følger den. Tips: Hvis hotlinking mot amazon, link til adressen for det mellomstore bildet, og ikke det største som URL-en på bilder peker mot. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Nå er en Lynyrd Skynyrd-albumguide underveis! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvis folk hadde giddet: Når du har en ny guide på trappene, fyll ut denne malen og post her eller send på PM. Så er det bare for meg å kopiere den inn i startinnlegget. [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=TRÅDNUMMER][size=7]BANDNAVN[/size][/url] [b]Forfatter: NAVN[/b] [IMG=BILDE AV BANDET, IKKE HOTLINK MEN URL/AT-ID TIL BILDE HER PÅ SERVEREN] KORT INTRODUKSJON TIL BANDET. HVIS HENTET FRA WIKIPEDIA, INKLUDER DETTE: ([url=http://no.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:GNU_FDL]GNU Free Documentation License[/url]) [size=1][[url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=TRÅDNUMMER]Les albumguide[/url]][/size] Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Uff, hadde det vært mulig å kun lage album guide for en spesiell periode til et band? Jeg elsker det tidligere til Ulver, men har ikke noe forhold til det etter Nattens Madrigal. Så hvis jeg lager guide for demoen pluss de tre første albumene, og så kan noen andre, hvis de vil lage guide til det etter? Eller blir det dumt? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er engig med deg der. Ulver er et spesielt tilfelle, og de har jo gjort et hamskifte som mildt sagt er ekstremt. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 ingen som har laget av iron maiden noken som vil ta på seg oppgava ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Briljant iniativ neitakk. Har tenkt aa lage en albumguide til Massive Attack naar jeg faar tid. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Disse preferansene som alle albumguider må følge, gjør ikke jeg, og hvis det er uaktuelt, vil ikke guiden komme inn under denne listen, men hey. GJør som du vil, neitakk. Tenker da spesielt på sporlister og div. Endret 24. juli 2006 av Hylo Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har vel på ingen måte gitt uttrykk for å ekskludere din guide i listen her? Som det står i startinnlegget så må de som ønsker den opplistet sende en liten PM siden jeg ikke kan sitte og søke etter nye albumguider hele tiden. Skal legge inn din straks jeg får anleding. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har vel på ingen måte gitt uttrykk for å ekskludere din guide i listen her? Som det står i startinnlegget så må de som ønsker den opplistet sende en liten PM siden jeg ikke kan sitte og søke etter nye albumguider hele tiden.Skal legge inn din straks jeg får anleding. 6546860[/snapback] Er ikke det jeg mente, men heller det at det har blitt endel preferanser til å lage albumguider, disse følger ikke jeg, det er derfor jeg kom med innlegget. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Bare for nysgjerrighetens skyld, hvorfor følger du dem ikke? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Bare for nysgjerrighetens skyld, hvorfor følger du dem ikke? 6547171[/snapback] Liker å sette litt særpreg på det jeg skriver, og da følger jeg mine rettningslinjer, som jeg alltid bruker. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Da er Emperor-guiden min ferdig. Kanskje jeg pynter på med Scattered Ashes senere. Vurderer å fortsette å skrive albumguider. Alternativene jeg vurderer er Windir, Opeth og Dimmu Borgir. Edit: Men vet ikke om jeg får tid til det før etter Wacken. Endret 24. juli 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg tror det kunne være en fordel om linken til Tom Waits-guiden oppdateres. Jeg kommer nemlig til en helt annen tråd når jeg klikker på linken. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Ettersøker en Cash guide jeg, har lenge lurt på mannen, men blir fort mye lettere med en guide. Men den som tar på seg den jobben står det respekt av Endret 30. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Her er riktig link til Tom Waits guiden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=417039&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå