Cuneax Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Diskusjon og tips rundt albumguider Mange brukere på forumet ønsker å bidra til fellesskapet ved å skrive guider til sine favorittartister. I denne tråden kan man spørre om råd, komme med ønsker og så videre. Under er en mal du eventuelt kan benytte deg av hvis du vil lage en albumguide. [b]Diskografi:[/b] [list] [*] Årstall - [i]Navn på album[/i] [*] Årstall - [i]Navn på album[/i] [*] Årstall - [i]Navn på album[/i] [/list] [size=14][b]Navn på album[/b][/size] (Årstall) [img=http://www....] Bilde av omslag her (Wikipedia, Google og Amazon har som oftest dette) [b]Innledning[/b] Her kan du skrive litt om bakgrunnen til albumet. [b]Konklusjon[/b] Her kan du skrive hva du syns om albumet. [b]Sporliste:[/b] (Her funker det ofte å bare lime inn rett fra Wikipedia) [spoiler] 1. "Tittel" – x:xx 2. "Tittel" – x:xx 3. "Tittel" – x:xx 4. "Tittel" – x:xx 5. "Tittel" – x:xx 6. "Tittel" – x:xx [/spoiler] [b]Sjanger:[/b] Før opp sjanger her. [b]Høydepunkt:[/b] De sangene du mener er best på plata. [b]Karakter:[/b] [color=red]x/10[/color] Endret 3. oktober 2007 av cun Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kanskje skrive sånn: Metallica-Guiden Skrevet av: den og den Også noen korte ord om metallica? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg stemmer for Sticky... tjohei. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kommentarer og forfattere lagt til... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Oppfordrer dere til å lage flere albumguider, slik at denne samlingen blir mer innholdsrik. Jeg har to band på trappene som skal "guides til" straks jeg er ferdig med de siste skivene til Pink Floyd. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg har planer om å lage en guide om Guns N' Roses, skal gjøre det en av de nærmeste dagene. Stemmer også for sticky, meget bra, neitakk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg tror jeg skal slenge sammen en Old Mans Child guid Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Oppfordrer dere til å lage flere albumguider, slik at denne samlingen blir mer innholdsrik. Jeg har to band på trappene som skal "guides til" straks jeg er ferdig med de siste skivene til Pink Floyd. 6505388[/snapback] Blir Steppenwolf-guide her snart. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Forresten, hva med Tom waits for alice's albumguide? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6&s=hardware.no Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg lette etter den ja! Kanskje det bør settes krav til innhold for å få komme på listen her. Han mangler litt synes jeg... Limer inn kra i startinnlegget nå. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg lette etter den ja! 6505692[/snapback] Hva med å legge den til og? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Er alle guidene med nå? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hmm, tenkte faktisk på å lage en slik tråd, men jeg var visst for treig. Så ikke denne tråden før nå. Flott og nyttig tråd! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 System of a Down-tråd er under konstruksjon. (Mulig det vil ta noen dager før jeg poster den. Kommer ann på hvor effektiv jeg er.) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hehe, det er først når jeg har begynt med min egen album-guide at jeg skjønner hvor lang tid det tar. Er virkelig imponert over Neitakk og hans Pink Floyd-tråd. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Har lest de fleste av guidene, skal ta og kikke mer på de. Er bare får lat til å gi noen kommentarer, tenker på vis folk syntes det er nedmotiverende og ikke få no respons, tror de fleste leser og setter pris på de fortsatt. RockenrållfiskeBÅLL edit: Kommer nok til å skrive en, engang jeg og. Vet bare ikke vilket band jeg skal skrive om. Sabbath hadde frista selv om jeg bare har utgangspunkt i Ozzy albumene. Favoritt sjangern forandres fra år til år den og. Endret 19. juli 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå