-Tommy Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg skal sende et tastatur med posten og lurte på hva som er den beste måten å sende på? Hvordan ville dere sendt tastaturet deres? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Smartpost-pakke, med sporingsnummer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Ok, er det jeg tenker jeg kommer til å bruke, men er litt greit å høre hva andre ville gjort. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Og ikke la det være noe luft i pakken. Legg tastaturet i orginalesken, hvis du har den. Legg så tastaturet i smartpostesken, og bruk sammenkrøllet avispapir rundt slik at tastaturet ikke kan bevege seg og slik at pakken tåler trykk. I tillegg bør du tape begge smartpostesken godt, slik at det ikke er stor sansynlighet for at den åpner seg. I tillegg bør du skrive avsender og mottaker både på adresselappen og esken. Dette i tilfellet at adresselappen blir borte. Til slutt, ta vare på kvitteringen med sendingsnummeret. Ørjan... Endret 14. juni 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Greit, takk for svar Orjanp Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Tastaturet blir vel ofte for langt til å gå nedi smart-post esken... Blir eventuellt vanlig egenemballert pakke da, eventuellt som vanlig A-post. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Det går akkurat nedi en stor smartpost eske (47cm). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Bobleplasten er din venn. Bruker alltid bobleplast når eg skal pakke saker og ting. Pakk det så tett at tastaturet ikkje har mulighet til å flytte på seg inni pakken. Då skal det rimelig røff behandling til for å skade det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Greit Zeph, men vet du hvor man kan få tak i bobleplast da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dei har rullar på posten. Finnes sikkert på andre butikkar og. Coop Obs, Bilteam, Clas Ohlson, kanskje matbutikkar. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Greit, takker for svar Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Greit Zeph, men vet du hvor man kan få tak i bobleplast da? 8858804[/snapback] Dette er akkurat som kontorrekvisita; du finner det på jobb Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Heheh, finnes ikke akkurat så veldig mye av det her. Er mer papp og plast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå