Gå til innhold

Den store pizza tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likegyldighetspizza eller ikke, har en Full Pakke i ovnen og den skal fortæres med liv og lyst uavhengig av folks meninger  :w00t:

8908563[/snapback]

Full Pakke er jo bare den verste grandiosaen noen sinne (den deler plassen med pepperoni imo). Den er vassen, pepperonien er ikke god, og kjøttbollene kan gå til pus sammen med resten av kattematen.

leifedtit.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Likegyldighetspizza eller ikke, har en Full Pakke i ovnen og den skal fortæres med liv og lyst uavhengig av folks meninger  :w00t:

8908563[/snapback]

Full Pakke er jo bare den verste grandiosaen noen sinne (den deler plassen med pepperoni imo). Den er vassen, pepperonien er ikke god, og kjøttbollene kan gå til pus sammen med resten av kattematen.

leifedtit.

8908673[/snapback]

Unnskyld hvis jeg er litt frekk nå, men jeg gir en stor faen i om den er vassen, om pepperonien ikke er god og om kjøttbollene kan gå til pus.

 

Det smaker jævlig godt når du ikke har spist siden frokost, og den bestod forøvrig av litt ris og saus.

 

Himmel på jord, åh så deilig!

Lenke til kommentar
Likegyldighetspizza eller ikke, har en Full Pakke i ovnen og den skal fortæres med liv og lyst uavhengig av folks meninger  :w00t:

8908563[/snapback]

Full Pakke er jo bare den verste grandiosaen noen sinne (den deler plassen med pepperoni imo). Den er vassen, pepperonien er ikke god, og kjøttbollene kan gå til pus sammen med resten av kattematen.

leifedtit.

8908673[/snapback]

 

For ikke å snakke om den søte, ekle hvitløkssausen. Jeg vil ha original Grandiosa uten paprika!

Lenke til kommentar

Hei

 

Her er en topp oppskrift på tynn pizzabunn!

 

1 kg mel

1/2 ts salt

5,5 dl lunkent vann

2-4 ss med olivenolje(dette gjør deigen smidigere og bedre)

1 pk tørrgjær

 

Rør ut mel,salt og gjær i en bolle

bland in olje og deretter vann

 

eltes godt og heves i ca 1/2 - 1time og eltes så på ny

 

Dette blir ca 6 ego pizzaer og alle kan kjevles ut pakkes i folie og fryses slik at du har klare bunner til seinere.

 

Ikke overdriv med fyllet på pizzaene , husk at stykkene skal kunne spises uten kniv , gaffel og en masse søl.

 

Hilsen Idi

Lenke til kommentar
Hei

 

Her er en topp oppskrift på tynn pizzabunn!

 

1 kg mel

1/2 ts salt

5,5 dl lunkent vann

2-4 ss med olivenolje(dette gjør deigen smidigere og bedre)

1 pk tørrgjær

 

Rør ut mel,salt og gjær i en bolle

bland in olje og deretter vann

 

eltes godt og heves i ca 1/2 - 1time og eltes så på ny

 

Dette blir ca 6 ego pizzaer og alle kan kjevles ut pakkes i folie og fryses slik at du har klare bunner til seinere.

 

Ikke overdriv med fyllet på pizzaene , husk at stykkene skal kunne spises uten kniv , gaffel og en masse søl.

 

Hilsen Idi

8912255[/snapback]

Takk for oppskriften :) Skal prøve den til helgen, jeg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvis jeg får se den motherføkkin Full Pakke reklamen igjen kommer jeg til å ta en Elvis og skyte TV i stykker , god dammit....LOL ;)

 

Før i tida åt jeg alt av pizza men nå kan jeg ikke fordra Grandis o.l......Dr Oetker pepperoni , COOP pizzaene er dog gode.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hm, er jo helt klart hjemmelaget med enten kjøttdeig eller pølse :p

Eller begge deler ;)

 

hvorfor ketchup? bruk heller tomatprue elle hva det heter det som er på glass. ketchup ødlegger mye av pizzaen og mer krydder ikke bare oregano

Jeg syntes det er best med ketchup. Men også godt med sånn Dolminio (eller hva det var det het igjen :hmm: ) saus som man får kjøpt på glass i butikkene.

 

Hjemmelaget pizza er det beste. Man kan ha på akkurat hva man vil og i passelige mengder. Fikk veldig lyst på nå. Vi har det så alt for sjeldent. Mais og ananas er et must.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke restaurantpizza. Jeg synes de er overpriset for det man får. Altså.. de er ikke noe spesielt gode.

 

Frossenpizza er vel heller ikke min favoritt, men jeg takler det. For all del, jeg takler resaurantpizza også.

 

Hjemmelaget pizza ala meg er best. Med deilig tynn, italiensk, fullkorns bunn og diverse fyll på. Lager det hver Lørdag :D Pizzasten er et must for hjemmelagede pizzaer.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke restaurantpizza. Jeg synes de er overpriset for det man får. Altså.. de er ikke noe spesielt gode.

 

Frossenpizza er vel heller ikke min favoritt, men jeg takler det. For all del, jeg takler resaurantpizza også.

 

Hjemmelaget pizza ala meg er best. Med deilig tynn, italiensk, fullkorns bunn og diverse fyll på. Lager det hver Lørdag :D Pizzasten er et must for hjemmelagede pizzaer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...