Gå til innhold

Den store pizza tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
elsker grandis, men må bare si det: jeg hater når folk lager "den store dittogdatt tråden og her kan alle dere diskutere noe i min tråd som ikke har noe grunnlag og jeg har skrevet et par linjer"

8872235[/snapback]

Hva var det du prøvde å komme frem til der? :hmm:

8872320[/snapback]

 

at dette er en unødvendig rotetråd!

 

edit: se på hvor lite du skrev i starten

 

Hei sann!

 

Her kan dere skrive hva dere synes om pizza, hvordan pizza som er best. Frossen(grandiosa osv) eller hjemmelaget?

 

Hva foretrekker du å ha på pizza'en din? osv. smile.gif

 

This post has been edited by Stangern: Today, 01:15

 

det blir ingen god tråd ut av noe slikt.

Endret av naits360
Lenke til kommentar
elsker grandis, men må bare si det: jeg hater når folk lager "den store dittogdatt tråden og her kan alle dere diskutere noe i min tråd som ikke har noe grunnlag og jeg har skrevet et par linjer"

8872235[/snapback]

Hva var det du prøvde å komme frem til der? :hmm:

8872320[/snapback]

 

at dette er en unødvendig rotetråd!

 

edit: se på hvor lite du skrev i starten

 

Hei sann!

 

Her kan dere skrive hva dere synes om pizza, hvordan pizza som er best. Frossen(grandiosa osv) eller hjemmelaget?

 

Hva foretrekker du å ha på pizza'en din? osv. smile.gif

 

This post has been edited by Stangern: Today, 01:15

 

det blir ingen god tråd ut av noe slikt.

8873309[/snapback]

Det blir tydeligvis en god tråd ut av slikt, for det er bare du og en annen som har slengt dritt her inne. Resten klarer å skrive hva slags pizza de liker uten å opphisse seg og begynne med drittslenging... ;):p

Endret av Stangern
Lenke til kommentar

Noen som har noen gode pizza oppskrifter eller?

Bare å legge ut ;)

 

Her er i hvertfall oppskriften til min beste hjemmelagde pizza (Ca. 6 porsjoner):

 

Ca 6 dl hvetemel

 

1/2 ts salt

 

4-5 ss smør

 

2 1/2 dl lett eller skummet melk

 

1/2 pk (25 gr) gjær

 

1 dl tomatketchup

 

2 røkte pølser eller 1/2 kg kjøttdeig

 

4 tomater

 

300 gr pizzaost

 

1-2 ts pizzakrydder (oregano)

 

 

Ha mel og salt i en bolle. Bland smeltet smør med lunken melk og rør ut gjæren i væsken. Hell blandingen i melet og elt alt sammen til en glatt deig. Dekk den til og la den heve til dobbelt størrelse.

Kjevle ut en rund leiv på et melet bakebord. Smør ketchup over leiven. Ta skinnet av pølsene og skjær dem i skiver. Fordel pølsene/kjøttdeigen og tomatskivene utover pizzabunnen og dryss på revet ost og krydder. Stek pizzaen midt i ovnen på 225 grader i ca. 20 min.

 

Vel bekomme :D

Endret av Stangern
Lenke til kommentar

Finst fleire gode kjøpe pizza i butikkene som orginale, grandiosa vanlige og grandiosa full pakke. Eg elsker hjemmelaget pizza med kjøttdeig, pepperoni og med middagspølse som er enten runde eller i terninger. Med hvitløk, Sjampinjong og tomater ++.

Liker å ha rå løk ved siden av og potetgull. Også har av og til litt lett rømme på pizza'en.

 

Liker også resturant pizza hos Dolly Dimple og Peppes Pizza.

Lenke til kommentar
jeg blir alt for ltt sint, og spessielt over slike tråder.

8873617[/snapback]

Den blir hvertfall ikke noe bedre når du begynner å bitche om det midt i tråden og sporer totalt av.

 

Hjemmelaget er best da, har en sånn kjekk liten pizzaovn fra OBH-Nordica, funker fjell den.

 

Når det kommer til fyll så varierer det veldig, spiser det meste.

Lenke til kommentar

Den beste pizzaen man får kjøpt i butikken er fersk (ikke forssen) og heter Fresca, mener jeg det var.

 

Dolly's er jeg litt skuffet over fordi de ikke bruker ordentlig ost, men noe soya-jukse-greier. Dessuten er de ikke like flinke her på Dolly's i Hamar som andre steder jeg har kjøpt fra dem. Men Sult-pizzaen deres er jo god, og det er Heavy Heaven fra Peppes også. Hjemmelaget gidder jeg ikke lage når jeg bor alene på hybel.

Lenke til kommentar

Helsingborg FTW

 

her er det pizza sjappe ved hvert 4 hjørne (føles slikt iallefall)

 

1*stor pizza= 1.5 størrelsen av en Peppes pizza, de må faktisk brette in kantene for og få plass til pizzaen.

 

så 1 stor pizza og 2 liter brus=160,- og jeg må gå 20 skritt fra døra for og hente den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...