Jooakim Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 For å advare; Dolly sine italienske pizzaer (flat bunn) har veldig salt saus! Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) elsker grandis, men må bare si det: jeg hater når folk lager "den store dittogdatt tråden og her kan alle dere diskutere noe i min tråd som ikke har noe grunnlag og jeg har skrevet et par linjer" 8872235[/snapback] Hva var det du prøvde å komme frem til der? 8872320[/snapback] at dette er en unødvendig rotetråd! edit: se på hvor lite du skrev i starten Hei sann! Her kan dere skrive hva dere synes om pizza, hvordan pizza som er best. Frossen(grandiosa osv) eller hjemmelaget? Hva foretrekker du å ha på pizza'en din? osv. smile.gif This post has been edited by Stangern: Today, 01:15 det blir ingen god tråd ut av noe slikt. Endret 16. juni 2007 av naits360 Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) elsker grandis, men må bare si det: jeg hater når folk lager "den store dittogdatt tråden og her kan alle dere diskutere noe i min tråd som ikke har noe grunnlag og jeg har skrevet et par linjer" 8872235[/snapback] Hva var det du prøvde å komme frem til der? 8872320[/snapback] at dette er en unødvendig rotetråd! edit: se på hvor lite du skrev i starten Hei sann! Her kan dere skrive hva dere synes om pizza, hvordan pizza som er best. Frossen(grandiosa osv) eller hjemmelaget? Hva foretrekker du å ha på pizza'en din? osv. smile.gif This post has been edited by Stangern: Today, 01:15 det blir ingen god tråd ut av noe slikt. 8873309[/snapback] Det blir tydeligvis en god tråd ut av slikt, for det er bare du og en annen som har slengt dritt her inne. Resten klarer å skrive hva slags pizza de liker uten å opphisse seg og begynne med drittslenging... Endret 16. juni 2007 av Stangern Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 jeg blir alt for ltt sint, og spessielt over slike tråder. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 jeg blir alt for ltt sint, og spessielt over slike tråder. 8873617[/snapback] Jaja. Da får du bare slutte å være på slike tråder da, så du slipper å sitte og bare bli mer og mer sint Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hjemmelaget pizza med moderat tykk bunn, og masse raspet ost og bogskinke rangerer veldig høyt! Det samme gjør vel et knippe pizzaer fra Pizzabakeren og Dolly. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Pepperoni og ananas er et must på pizza etter min mening. Og selvsagt ost da Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Noen som har noen gode pizza oppskrifter eller? Bare å legge ut Her er i hvertfall oppskriften til min beste hjemmelagde pizza (Ca. 6 porsjoner): Ca 6 dl hvetemel 1/2 ts salt 4-5 ss smør 2 1/2 dl lett eller skummet melk 1/2 pk (25 gr) gjær 1 dl tomatketchup 2 røkte pølser eller 1/2 kg kjøttdeig 4 tomater 300 gr pizzaost 1-2 ts pizzakrydder (oregano) Ha mel og salt i en bolle. Bland smeltet smør med lunken melk og rør ut gjæren i væsken. Hell blandingen i melet og elt alt sammen til en glatt deig. Dekk den til og la den heve til dobbelt størrelse. Kjevle ut en rund leiv på et melet bakebord. Smør ketchup over leiven. Ta skinnet av pølsene og skjær dem i skiver. Fordel pølsene/kjøttdeigen og tomatskivene utover pizzabunnen og dryss på revet ost og krydder. Stek pizzaen midt i ovnen på 225 grader i ca. 20 min. Vel bekomme Endret 17. juni 2007 av Stangern Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 hvorfor ketchup? bruk heller tomatprue elle hva det heter det som er på glass. ketchup ødlegger mye av pizzaen og mer krydder ikke bare oregano Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Ja, selvfølgelig kan man bruke sånn tomatpurè som man kjøper på glass, med det er jo ingen fasit på en pizza. Alle liker og bruker forskjellig ting på pizzaen... Endret 20. juni 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 bla bla bla litt morsomt å plage deg hihi :!: Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hvis du skal plage noen så lær deg å skrive først da Det heter tomatpurè. Ikke tomatprue Endret 20. juni 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Pizza fra Dolly Dimple's er elsk! Big One Classic er heller ikke så værst Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Finst fleire gode kjøpe pizza i butikkene som orginale, grandiosa vanlige og grandiosa full pakke. Eg elsker hjemmelaget pizza med kjøttdeig, pepperoni og med middagspølse som er enten runde eller i terninger. Med hvitløk, Sjampinjong og tomater ++. Liker å ha rå løk ved siden av og potetgull. Også har av og til litt lett rømme på pizza'en. Liker også resturant pizza hos Dolly Dimple og Peppes Pizza. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 jeg blir alt for ltt sint, og spessielt over slike tråder. 8873617[/snapback] Den blir hvertfall ikke noe bedre når du begynner å bitche om det midt i tråden og sporer totalt av. Hjemmelaget er best da, har en sånn kjekk liten pizzaovn fra OBH-Nordica, funker fjell den. Når det kommer til fyll så varierer det veldig, spiser det meste. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Den beste pizzaen jeg har spist er på Pizza Hut. (så synd at jeg må utenlands) under Pizza Hut følger Pizzanini og Peppes. Så kommer hjemmelagd, deretter sånn Toro-pakning og til sist frossenpizza. (som f.eks. Grandiosa) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Den beste pizzaen man får kjøpt i butikken er fersk (ikke forssen) og heter Fresca, mener jeg det var. Dolly's er jeg litt skuffet over fordi de ikke bruker ordentlig ost, men noe soya-jukse-greier. Dessuten er de ikke like flinke her på Dolly's i Hamar som andre steder jeg har kjøpt fra dem. Men Sult-pizzaen deres er jo god, og det er Heavy Heaven fra Peppes også. Hjemmelaget gidder jeg ikke lage når jeg bor alene på hybel. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Helsingborg FTW her er det pizza sjappe ved hvert 4 hjørne (føles slikt iallefall) 1*stor pizza= 1.5 størrelsen av en Peppes pizza, de må faktisk brette in kantene for og få plass til pizzaen. så 1 stor pizza og 2 liter brus=160,- og jeg må gå 20 skritt fra døra for og hente den... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 det skal ikke være nødvendig å scrolle seg ihjel for å bla i en side. quote med måte gutter og jenter. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Den beste butikk pizzaen er Ristorante Mozarella. Grandiosa er den mest patetiske pizza jeg har smakt. Den beste jeg noen gang har smakt er fra New York. Den er over 1/2 m i diameter og bunnen er bare et par millimeter tykk, fyllet derimot... EDIT: Hvorfor liker dere grandiosa? Endret 20. juni 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå