christian1986 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg lurte på om noe kunne anbefale meg et antivirusprogram til vista. Har selv alltid brukt Norton, men syntes dette begynte å bli litt vell masete/systemkrevende.. Håper på gode forslag! Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 avast har et gratis program som dekker det meste...bruker selv pro utgaven på alle mine pc'er..og er fornøyd med det..ingen virus whatsoever Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Nod32 burde du satse på...Bruker nesten ikke ressurser og koster veldig lite.... Kåret til vinner i mange tester....Bare søk på forumet så skal du se at det er nesten bare positivt som er skrevet om Nod32 her.... Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 AVG free, funker fint hos meg, kjører det på XP MCE og Vista Home Premium hjemme, vekk med norton!! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kan også anbefale AVG Free. Bruker det selv i Vista og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ellers så kan du skjekke ut Antivir som er det beste gratis alternativet. Slår både Avg og Avast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå