-Jungeldyret Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Weee, jeg fikk 6er på samfunnsfag muntlig.. Siden jeg går i 9. er det bare tentamen, men det gir et tegn på hvordan det kommer til å gå neste år. Det er da alvoret virkelig begynner! Og siden jeg er ferdig med alt, og har lever alle bøker er det bare avslappning den siste uka. Derfor vil jeg herved erklære min egen sommerferie som startet! Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Eg fekk 6-er på matte muntlig. det var examen ja.. konge det. Endret 14. juni 2007 av Fyll0 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Neste år er det 10x så vanskeligere. Så hvis du fikk en 6'er nå vil du få en 3'er neste år. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er ikke 10 ganger vanskeligere i tiende i forhold til niende, nei. Videregående i forhold til ungdomsskolen, derimot.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Neste år er det 10x så vanskeligere. Så hvis du fikk en 6'er nå vil du få en 3'er neste år. 8860772[/snapback] Det tviler jeg faktisk på... Siden jeg fikk 5+ i fjor, tviler jeg på at jeg kommer til å gå ned 3 karakterer på et år. I hvert fall hvis man regner med at jeg har et snitt på 5.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå