Gå til innhold

Teaser: Soul Calibur IV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Fint at de klarer å lage fine CGI animasjoner. Jeg venter fortsatt på en litt mer realistisk kampspill som ikke bare baserer seg på lysglimt og en haug med overnaturlige combos. De kampspillene som har kommet ut de siste årene har vel på ingen måte være noe revolusjonerende..

Lenke til kommentar

Men hva er vel feil med å eie alle kompisene i slike spill hvis man bare behersker karakterene på riktig måte :p Slike spill kan skape masse "sinne" hvis man hele tiden taper, og det kan bli ganske morsomt. Ser virkelig fram til dette spillet, SC-serien har (hvertfall i mine øyne) de beste beat 'em up spillene, og jeg håper det neste klarer å fikse på gamle problemer...

Lenke til kommentar
Fint at de klarer å lage fine CGI animasjoner. Jeg venter fortsatt på en litt mer realistisk kampspill som ikke bare baserer seg på lysglimt og en haug med overnaturlige combos. De kampspillene som har kommet ut de siste årene har vel på ingen måte være noe revolusjonerende..

8866072[/snapback]

Ah, skjønner hva du mener og er veldig enig. Jeg sier ikke at Tekken, og alle de spilla ikke er artige, men jeg savner et smått "realistisk" slåssespill. Og ikke boksing heller. Et realistisk streetfighter, kanskje?

Med skikkelige kontroller kunne et slikt spill blitt skikkelig, skikkelig bra. :)

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Def Jam: NYC var jo ett jævlig bra og realistisk slåssespill med ingen idiotiske effekter eller noe slikt. Men så kom de med oppfølgeren Icon og la til ett DJ system ? Altså hva faen ? Jeg tror spillutviklere idag ikke er gamere selv så de skjønner ikke hva folk vil ha virker det som.

Jeg er iherda tekken fan selv men ønsker noe annet enn SPLASH SPLASH effekter. Tekken 6 ser jo identisk ut med Tekken 5 dessverre.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Def Jam: NYC var jo ett jævlig bra og realistisk slåssespill med ingen idiotiske effekter eller noe slikt.  Men så kom de med oppfølgeren Icon og la til ett DJ system ? Altså hva faen ? Jeg tror spillutviklere idag ikke er gamere selv så de skjønner ikke hva folk vil ha virker det som.

Jeg er iherda tekken fan selv men ønsker noe annet enn SPLASH SPLASH effekter. Tekken 6 ser jo identisk ut med Tekken 5 dessverre.

8868216[/snapback]

Def Jam var realistisk og bra. Noe i den retning jeg kunne tenke meg, bare at "gatekamp" ikke er helt min stil. Hadde ikke hatt noe imot skikkelig "raggdoll" fysikk heller :=)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...