nordemoniac Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei! Jeg har nå alt koblet opp med sub + forsterker. Men jeg vil gjerne skjule strøm- og phonokabel, hvor legger jeg disse? Vet de skal på hver sin side... Men jeg vet ikke hvor kablene skal trekkes bakover? Jeg tenkte det var bare å fjerne de dekslene under dørene, men det eneste som var under, var festene til dekslene... Skal det ikke vanligvis ligge ledninger der? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Fant ut av det=) Lå under deksler og gummi og alt mulig rart... Nederst kunne jeg ta opp teppet, og der lå ledningene;) Baksetene kom ut ved hjelp av to knappetrykk (litt enkel festemekanisme? Det eneste nå er å vite hvor på torpedoveggen jeg skal ta hull:P Lenke til kommentar
smalltowngangster Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 åssen bil har du da? er stort sett ett hull i veggen ett sted, eller så er det frem med borret. bare pass på så du ikke borrer i ledninger, slanger o.l eller utløser airbag. hehe. husk antirust på hullet og silikon, sikaflex eller tec7 for å tette. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) åssen bil har du da?er stort sett ett hull i veggen ett sted, eller så er det frem med borret. bare pass på så du ikke borrer i ledninger, slanger o.l eller utløser airbag. hehe. husk antirust på hullet og silikon, sikaflex eller tec7 for å tette. 8860868[/snapback] Er en KIA Credos/eldre Clarus (forskjellig karosseri) Tenkte å legge det ved resten av ledningene (stereo + lys etc). Var en god del isolasjon å måtte jobbe seg gjennom da.. Hvordan kan man utløse airbag'en? Edit: Evt. hvordan unngå å utløse:P Endret 14. juni 2007 av nordemoniac Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er da vel gjerne hull i torpedoveggen på de aller aller fleste biler? Se på veggen i motorrommet, og se om du ser en gummitopp. Dytt ut den, og lag et lite hull i gummitoppen som du trer ledningen igjennom. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Det er da vel gjerne hull i torpedoveggen på de aller aller fleste biler?Se på veggen i motorrommet, og se om du ser en gummitopp. Dytt ut den, og lag et lite hull i gummitoppen som du trer ledningen igjennom. 8902358[/snapback] Lette en god stund, ingen gummipakninger. Fikk hjelp av en kamerat, og vi fant et sted hvor vi kunne bore. Boret ut rett ved clutch- og bremsetanken, så gikk det hele fint!!=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå