mcgroven Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Daffy vs. Daffy. Se videoen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hvorfor bumpet du et 8 mnd gammel artikkel? Men men: Har denne på Nintendo DS. Er temmelig orginal opplegg. Han Daffy står der og slenger dritt og er sitt vanlige morsomme seg, så isteden for menyer eller andre "enkle" knapper å komme inn på funksjoner eller alle de minispillene må du oppdage de selv ved å fysisk gjøre ting mot Daffy. Som å slå han i hode eller bevege Stylus i forskjellige mønster rundt han. Ungene jeg er onkel til digger det ivertfall. Selvom det er litt vanskelig til tider. For du får ikke vite hvordan å spille minispillene du oppdager....alt er "finn ut av selv" greier. Endret 1. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hehe, viste ikke at jeg gjorde det engang Bare satt å så på traileren til Spiderwick-krønikene på kulturo.no så stod dette spillet som relaterte videoer, så da trodde jeg det var noe nytt...! Jaja, sånn kan det gå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg