Wheeljack Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Metal-festival på Notodden, to uker etter den så berømte Blues-festivalen. Bandliste: Zyklon Demon Mindflow Falconer Lion's Share Primal Fear Queensryche Testament Dimmu Borgir Blind Guardian Candlemass Jorn Therion UDO Morgana Lefay Pagan's Mind Nevermore Circus Maximus DHG (Dødheimsgard) Freak Kitchen Cloudscape Seventh Wonder Vreid Swallow the Sun Sirenia Mer utfyllende info og program på: http://www.metalheart.no Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Skulle gjerne reist hadde eg hatt noen og reist med :/ Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Den MEST imponerende lista med band jeg har sett i Norge SKAL DIT! - men hvor pokker skal jeg overnatte? Hotellet i Notodden sentrum er fullt... Noen forslag til hotell? Noen som er lokalkjente? Tror ikke det er noe problem å reise dit alene... Hadde reist alene hvis jeg MÅTTE det.... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Veit ikke åssen det er på campinga, kan høre med søster'n (ho jobber der) om det er fullbooka. For min egen del så bor jeg på Notodden så problemer med overnatting har jeg igrunn ikke. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Huff, hadde jeg bare hatt råda å dra dit Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Den MEST imponerende lista med band jeg har sett i NorgeSKAL DIT! - men hvor pokker skal jeg overnatte? Hotellet i Notodden sentrum er fullt... Noen forslag til hotell? Noen som er lokalkjente? 9063842[/snapback] Du kan evt. overnatte i Kongsberg Timesekspressen går hele natta, etter det jeg veit. Ellers så har jeg lagt merke til plakater so reklamerer for dette et par ganger før, men har hørt lite av de som skal spille, så jeg tviler på at jeg drar meg dit. Endret 19. juli 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Om 40 minutter åpner Mindflow, tett etterfulgt av Sirenia. Det her skal bli digg. :-D Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Testament var selvfølglig best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå