Bruktbilen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Andre kvelden på rad, hoster egentlig ikke noe stort når jeg er oppe og går, men hvis jeg skal legge meg ned for å sove så får jeg en sjuk hoste som kan vare så lenge den vil. Jeg hoster ikke hvis jeg drikker vann, men jeg kan ikke sove mens jeg drikker vann. Ellers har jeg prøvde de vanlige repsilene og hostesaft uten virkning. Har prøvd sitronsaft og sukkervann, som skulle hjelpe, men gjorde ikke stort. Vet ikke hvordan jeg klarte å sove begge gangene, tror jeg bare var så utslitt av å hoste at jeg bare sovnet. Noen andre råd? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Brukt samme sengetøy i flere mnd? Det samler seg midd og døde hudceller i millionvis i gammelt sengetøy. Støv er faktisk 80% avføring fra midd og døde hudpartikler. Hvis du legger deg oppi dette og har et snev støvallergi er det ikke rart du hoster hver gang du skal sove. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Nokså nytt sengetøy, 1 uke gammel kanskje. La meg ned for å sove i sofaen i går på ettermiddagen, når jeg våknet startet jeg å hoste sjukt og måtte stikke for å drikke vann. Det har hvertfall noe med at jeg ligger, fordi når jeg er oppe og går så hoster jeg minimalt, hvis jeg ikke snakker... Endret 14. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Er vel litt på etterskudd denne posten, men kanskje relevant for andre. Har hatt det samme den siste uka i forbindelse med influensa, fikk Cosylan mikstur på resept av legen .. denne bedøver visstnok "hostesenteret" i hjernen så du får fred og ro til å sove. Jeg hostet opp slim når jeg la meg ned, dette kunne vare i timesvis og det "startet på nytt" om jeg skiftet liggestilling fra f.eks. venstre side til rygg, utrolig slitsomt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Har det fortsatt, men det går litt bedre nå, har funnet ut at jeg bare må ha rette luftveier(hodet bakover osv) når jeg sover, men hoster enda, får se i natt. Kommer nok til å kontakte legen hvis det fortsetter 3-4 dager til, men for nå ser det ut til å bli litt bedre. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har hatt det samme den siste uka i forbindelse med influensa, fikk Cosylan mikstur på resept av legen .. denne bedøver visstnok "hostesenteret" i hjernen så du får fred og ro til å sove.8884149[/snapback] Hehe... Det er en liten dose morfin i Cosylan som lokalt roer ned halsen. Mer komplisert er det ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå