Gå til innhold

Armored Core, X360 vs. PS3 comparison

XtaZ

Anbefalte innlegg

LINK

Noen sammenlignings bilder av X360 vs. PS3 av spillet Armored Core. Som vanlig så er PS3 versjonen mye lysere enn 360 mens 360 har bedre grafikk. Personlig synes jeg dette spillet ser gørr kjedlig ut men er en fin sammenligning for dere som vil ha dette spillet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

360 ser bedre ut? Ser du ikke hvor mye skarpere ting er i PS3 bildene? Veien er et godt eksempel. Bygningene langt borte er litt mer blurry men det er nok artistisk valg.

Ellers er PS3 lysere grunnet at HDMI er lysere på defult. Jeg kjører ikke PS3 med den setuppen for å si det sånn. Oblivion ser også veldig bra til PS3 i den testen. Mens de fleste andre spillene kommer i 360 leiren best ut.

Lenke til kommentar

Hvis ein ser på det siste biletet, av roboten. Kjem 360en mykje betre ut. Ser ut som om PS3 utgåva av spelet ikkje har antialias (i det biletet). Men elles er spelet ganske likt ja. Vegen er som bromle påpeikar betre i PS3 utgåva.

Men, for the record. Slike comparisons er berre teite. Likar du spelet, kjøpar du det på den plattformen du har tilgjengeleg.

Lenke til kommentar

Det som går igjen på disse sammenligningen er jo brightness og contrast verdier virker det som. Hvorfor tar ikke disse spillsidene og kalibrerer TV'ene sine med de ulike inngangene?

Disse sammenligninge blir ikke så verdifulle når PS3 taper detaljer i lyse områder - se f.eks vinduene på høyhusene på et av bildene, ser ut som de er færre eller mangler nesten. Og når 360 mister detaljer i de mørke områdene.

Spillet blir sikkert like morsomt på begge konsoller - så samma for meg.

Lenke til kommentar

"Min pappa banker din pappa"

"Næhæ"

"Joho"

"Næhæ"

"jojojojojojojojo"

"neineineineinei"

Seriøst, slik høres det ut, gang på gang på gang. PS3 har dårligere grafikk enn det spillet, nei det stemmer ikke, jo det stemmer det så, næhæ.

La meg bare spørre begge leirer, er det så døyta viktig hvilken maskin som presser ut best grafikk? Er der så stor trang til å ha størst bil i gata at det er verd å poste disse linkene gang på gang på gang? Ser ikke vitsen i det, ender jo opp med "min pappa banker din pappa", så går det over til hvilken spesifikasjoner din pappa har i forhold til han andre sin pappa, og hvem som teknisk sett kommer til i banke hvem.

Nei, får vel fortsette å nynne på "Mad world".

Lenke til kommentar
La meg bare spørre begge leirer, er det så døyta viktig hvilken maskin som presser ut best grafikk?

8861417[/snapback]

Det er interessant å se sammenligninger ja. Ikke for at vi skal kunne slå oss selv på brystet og si at vi er best, men fordi det er interessant. Og vær så snill og la være å trykke på slike tråder om du ikke er interessert. For noe som hvertfall ikke er viktig er den posten du pressa ut. Hører ikke hjemme i denne tråden.

Lenke til kommentar
I og med at spillet er porta fra 360...så har det sine begrensninger, hadde det vert Vice versa, så hadde dere sett klare forskjeller i spillet.

8874846[/snapback]

Skal vi tro Factor 5 ville det gjort spillet ein god gang, og kansjke spillet hadde vert bortimot identisk på bege platformer. Da det å porte spillet fra PS3 er ein lengt lettere affære enn omvendt, sier de.

Men MS scorer høgt på å vere først ut på markedet samt har ein lettere arkitektur og bedre utvikler verktøy(pr.idag) som utviklerene kan forholde seg til.

Penger å spare på slikt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Eg forstår verkeleg ikkje kvifor dei ikkje klarar å stille inn lys/kontrast slik at det ligg på samme nivå i slike artiklar, det hadde blitt so mykje enklare å samanlikne då. Eg har ikkje eit trent auge for slike ting, og slit verkeleg med å kompensere for lysskilnadane i hovudet.

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...