Gå til innhold

Ønsker tilbakemelding på en web-side.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjempenice design!

Likte spesielt godt den skjaerende cyan fargen i bakgrunnen, det ble noe helt spesielt!

Fargebruken er spennende, farger man trodde bare eksentriske kunstnere brukte for shock value er her brukt til meget heldig formal, hvor den retro clashende 90 talls stilen er fullfort.

Ellers sa liker jeg at alt ser veldig "klipt og limt" ut, veldig originalt i forhold til alle de andre kjedelige sidene folk gjor fra scratch!

8876018[/snapback]

Sorry for off-topic, men sjelden jeg ler så godt av innlegg her på forumet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir ganske provosert.. var inne på nettsiden til han som har "designet" siden (http://www.mikke.org)

favoritt.no: FIX

Følgende oppdateringer:

- Opera bug

- FireFox bug

- Rammer

- Farger

Siden skal nå være 100% problemfri :-)

En annen ting er alt det ulovelige som ligger på mikke.org.. at det er mulig!

Så nå har jeg kontaktet Luka Cvrk, han som har laget det originale designet..

Lenke til kommentar

Takk til alle som har tatt seg tid med å gi tilbakemeldinger på siden. Vi har som tidligere nevnt, tatt hintet, og vil starte med å lage en ny side fra skretsj.

Eg har en idee eg tror på. Prøvde tidligere å lage siden selv(for noen år siden), med mine begrensede kunnskaper om GoLive. Resultatet ble sånn mitt på treet(greit nok for dem som liker å klatre i trær).

Ble derfor glad for at en data-fyr tilbød seg å hjelpe. Utfordingen nå er å formidle ideen, slik at han kan lage siden. Ikke alltid like lett det heller.

Hadde eg hatt masse tid og penger, så kunne eg fått et profesjonelt firma til å gjøre jobben.

Frem til da, må eg bare fortsette å gå den litt kronglette veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...