SalgsFormidling Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hei. Vi prøver å lage en startside som med tiden kan bære adressen FAVORITT.no med rette. Siden er ikke ferdig, men det begynner å bli på tide med tilbakemeldinger på det meste som design, innhold, økt trafikk osv. Link: http://www.FAVORITT.no Tusen takk Endret 17. juni 2007 av SalgsFormidling Lenke til kommentar
abrj Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dere har seriøst ikke tenkt å bruke det designet der? Ikke for å være frekk, men går han som har designa det i 3. klasse på barneskolen? Dere har nok en lang vei å gå før dere kan ha en startside som vil konkurrere med startsiden.no, sol.no, online.no både i innhold og utseende. Hvordan har dere tenkt å legge opp kategorier osv? Skal bedrifter kunne legge til sidene sine? Kjører dere med database? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det der var ikke akuratt det beste jeg har sett nei... :o Er det et forsok pa a fa avrundede hjorner? Og bakgrunnen Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det designet der er hentet fra OSWD.. et design som brukte å være fint helt til dere ødela det.. dette var skrekkelig.. For å "sitere" Simon Cowell, My advice would be if you want to pursue a career in the webdesign business, don't Her er det orginale http://www.solucija.com/templates/demo/Internet_Sharing/ Endret 14. juni 2007 av MrNeeon Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Her er det orginalehttp://www.solucija.com/templates/demo/Internet_Sharing/ 8857652[/snapback] Forsøket på å gjøre søkeboksen blå var jo bare latterlig dårlig gjort, er jo fortsatt noe grønt igjen. Siden har et utrolig rotete design, og hvem skulle vel trenge en siden full av linker når det allerede finnes hundrevis av bedre alternativer. Det at reklamen var klistra opp i de "runde" boksene var heller ikke så fint. Et tips ville være å begynne helt fra grunnen. Koden var heller ikke så korrekt (fikk i 306 syntaksfeil i FireFox-pluginen min. Noe som var ganske mye for en såpass kort kode. Endret 14. juni 2007 av IQ Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Elendig! Reklamen din tar mer oppmerksomhet enn innholdet. Start på nytt! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Yes, face it! På sida er det faktisk reklamen som har mest fargar og er mest utheva, slik at det er den vi legg merke til. Du bør nok kanskje få litt meir innhold. Kanskje innhald hadde vore bra og? No er det jo berre lenker til andre sider. Lenke til kommentar
SalgsFormidling Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Takk for at dere har tatt tid til å svare oss. Min medhjelper ble litt deppa over all kritikken, men har nå kommet over det. Vi tar rådene til følge, og vil lage ei ny startside fra grunnen av. Kom gjerne med flere tilbakemeldinger på favoritt.no. Alle tipps til hvordan vi kan gjøre dette til en enkel og god startside mottas med takk. Mvh Bjarte Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Stå på! Dere får det nok til denne gangen, bedre å gjøre alt selv enn å klippe og lime. Det kan du stole på! Om ikke alt blir rett første gangen; prøv igjen. Det kan kanskje være en ide å lage en grovskisse over hvordan du vil ha siden i f.eks en notatbok e.l. slik at du har alt klart til når du skal begynne å kode. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Godt han kom over kritikken, slikt bør man tåle. Bra at dere starter på ny, tviler på at noen som helst hadde brukt deres startside. Lag en skisse slik som IQ foreslo, og etter at du har satt opp et første utkast kan du legge det ut for kritikk her slik at vi kan hjelpe dere på vei. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) I footeren står det: "© Copyright 2007 Favoritt Import, Design: NetDesign Media". Hvordan har dere hjerte til å skrive dette etter å ha stjålet et template uten å kredittere personen som egentlig har laget det, og atpåtil forsøker å skjule at det i realiteten er samme design? Det er ikke bare forkastelig, det er ulovlig. I utgangspunktet kunne jeg godt tenkt meg å hjelpe dere, og vet at jeg har mye å bidra med. Men slik oppførsel gjør meg bare kvalm. Fysj, dere burde skamme dere. Edit: Nettopp ja. WYSIWYG-editor til en startside? Beklager hvis du oppfatter meg som frekk, men hvor gamle er du/dere egentlig? Endret 15. juni 2007 av Dahl Lenke til kommentar
eigan Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Legg merke til nå han skrev posten (07/10-2006 : 11:05), det kan hende han har byttet.. Beklager jeg går OfT Kan ikke skjønne at dere trekker den på programmer som GoLive og Dreamweaver. Jeg har brukt GoLive leenge, Men bruker ALDRI WYSIWYG-editoren, jeg bruker bare source-editoren. Jeg kunne brukt NotePad, men det finnes mange fordeler med programmene. Som hva? Jo det er raskere. Du får highlight av ting. Farger på teksten. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kan egentlig ikke si noe annet enn begynn på nytt. Det her var rett og slett ikke pent. Btw, alle de sidene i signaturen din har jo det samme designet :s Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 dette minner meg litt om "tordscompany" eller hva det het. Kim Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vel... Du vet når du trykker linken til en stor side feil, så havner du inne på et reklamehelvete? Omtrent den følelsen gav dette meg. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Legg merke til nå han skrev posten (07/10-2006 : 11:05), det kan hende han har byttet.. Beklager jeg går OfT Kan ikke skjønne at dere trekker den på programmer som GoLive og Dreamweaver. Jeg har brukt GoLive leenge, Men bruker ALDRI WYSIWYG-editoren, jeg bruker bare source-editoren. Jeg kunne brukt NotePad, men det finnes mange fordeler med programmene. Som hva? Jo det er raskere. Du får highlight av ting. Farger på teksten. 8866990[/snapback] Nå ble jeg forvirret.. Bruker du masse penger på å kjøpe det dritt (excuse my french) programmet det for å kun bruke source-editoren??! Du er klar over at det finnes sikkert 30-40 gratise, open source, light-weight programmer der ute? Kan nevne 3.. Notepad2 Notepad++ InType Lenke til kommentar
eigan Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Fikk det gratis av onkel Hvorfor er det dårlig? Det virker jo helt likt alle andre editorer. Med GoLive kan jeg blandt annet også bruke FTP browser. Noe som gjør at jeg da kan raskt kan oppdatere sidene, (bare lagrer rett på nett), og slepper å laste opp via annen FTP klient hver gang i lagrer. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 start på nytt, dere får det sikkert til etterhvert. Er ikke noe mester i dette selv! Men øving gjør mester . Lenke til kommentar
attach Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nettopp ja. WYSIWYG-editor til en startside? Beklager hvis du oppfatter meg som frekk, men hvor gamle er du/dere egentlig? 8865250[/snapback] Fortell meg hva som er så uprofesjonelt med å bruke Dreamweaver? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Kjempenice design! Likte spesielt godt den skjaerende cyan fargen i bakgrunnen, det ble noe helt spesielt! Fargebruken er spennende, farger man trodde bare eksentriske kunstnere brukte for shock value er her brukt til meget heldig formal, hvor den retro clashende 90 talls stilen er fullfort. Ellers sa liker jeg at alt ser veldig "klipt og limt" ut, veldig originalt i forhold til alle de andre kjedelige sidene folk gjor fra scratch! Endret 16. juni 2007 av xaoc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå