Neppe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det er slik her at de som har gjort det, sier det er godt og man føler seg ren. Så er det de som aldri har gjort det som sier, NEI NEI NEI. Standard Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har ikke sagt nei nei nei, bare kommenterte at man kan vaske seg selv om det er hår der. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som vil legge ut tips til gjennomføring av akten? Ikke bare bare å barbere noe man ikke ser. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det er slik her at de som har gjort det, sier det er godt og man føler seg ren. Så er det de som aldri har gjort det som sier, NEI NEI NEI. det er godt mulig det er herlig og at en føler seg renere hvis en barberer de hårene. som Lord-Myrrah er inne på holder det for de fleste med vanlig hygiene for å holde den delen av kroppen ren. Noen som vil legge ut tips til gjennomføring av akten? Ikke bare bare å barbere noe man ikke ser. holder det med en YouTube-video? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Mr. Olsen: Du kan ganske lett kjenne deg fram der nede, enten ved at du sitter inntil en vegg eller tar det på huk. Ellers går et speil ganske bra. Det er slik her at de som har gjort det, sier det er godt og man føler seg ren. Så er det de som aldri har gjort det som sier, NEI NEI NEI. Standard Diskusjon.no. 8859047[/snapback] Og de som har gjort det, men syntes det ble ALT for klamt mellom skinkene om sommeren. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har prøvd dette flere ganger, men opplever at jeg blir jævla svett i ræva. Rompedeo anyone? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) igjen enig med neppe. Dessuten ble mennesket mer og mer intelligente ettersom de fikk mindre hår .) Neandertalerne var jo rimelig hårete Vi lever i 2007, og man kan faktisk gjøre noe med seg selv... 8857762[/snapback] Igjen ; Man blir ikke mer intelligent av å ha mindre hår, man blir heller ikke "renere" , man føler seg renere. En betydlig forskjell spør du meg. Håret, det er en grunn til at det er der, dermed blir det der. Håret på understellet tar jeg vel og merke. Quayle : Aluminiumsklorid skal vel funke, om det ikke bare tar vekk lukta. Endret 14. juni 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Kanskje man bør utvilke et produkt som gir god lufting selv med barberte rumper. "Arsecondition" eller noe slikt. En liten "spreder" som hindrer at rompeballene gnisser mot hverandre. Kan også være absorberende slik at svettet ikke absorberes av undertøye og dermed lager lukt som ikke lar seg enkelt fjerne. Med en arsecondition er det bare å skifte arsecondition så er man good to go igjen. Mer som jeg må melde meg på neste sesong av skaperen! EDIT: Arsecondition vil også fungere lyddempende ved utslipp av tarmgasser. Endret 14. juni 2007 av eMPea Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 *sitter og ler av gutter som bare blir mer og mer femenine for hvert år* Snakk om å ha stort press på seg i år 2007.. Er ikke lett for folk med masse hår på kroppen, å høre at man skal være like hårløs som jenter. Er ikke bare og bare å barbere hår og vokse bort hår fra kroppen.. det har sine baksider,koster penger og er mye ekstra stress som man egentlig ikke burde ha i det hele tatt. Jeg har heldigvis vokst opp og lært meg å være fornøyd med åssen jeg er, og kommer aldri til å vokse ræva mi eller andre kroppsdeler, fordi det er populært nå i år 2k å være femenin .. snart går vel alle de stakkars guttene rundt med rosa tskjorte, glatt barbert overalt og erstatta Penisen med en vagina, oh yeah!...not... Er generelt lei av å se alt det presset som kommer fra idioter og tv. Håper det finnes flere folk her ute som er fornøyd med åssen de er skapt = ) "thumbs up" til dere isåfall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Enig Rocky. Jeg er fornøyd med håret på min kropp Og jeg har hatt en del hår i forhold til alderen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Må vel være lov å prøve ut noko nytt utan å bli stempla som feminin, glad i sandpapir i sprekken eller få svettetokter? Voldsomt så folk overdriver her altså. Kor mange her har faktisk prøvd dette og prater av erfaring? Ingen presser nokon til å gjere noko som helst, dette er ting som blir gjort av fri vilje. Du klipper håret ditt antar eg, er det fordi du skal sjå bra ut på håret? Kvifor skal hårene i sprekken være der, mens det er heilt greit å fjerne det på framsida? Står det i ei bok at du ikkje bør fjerne dei? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det er slik her at de som har gjort det, sier det er godt og man føler seg ren. Så er det de som aldri har gjort det som sier, NEI NEI NEI. Standard Diskusjon.no. 8859047[/snapback] Det er jo klart man har en mening om ting, selv om man aldri har prøvd det (takk og lov for det). Du var kanskje "nøytral" til saken, og tenkte at du like så godt kunne prøve. Jeg har enda ikke kommet så langt, at jeg trenger å tenke på rævshaving Jeg tror heller ikke jeg noen gang kommer til å gjøre det. Det får da være grenser på hvor langt denne shave-utviklingen skal gå. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det var jo en som mente at det a fa en penis opp i rektum frivillig, ikke stemplet personen som homo.. edit; legge til noe jeg trodde var apenbart Endret 14. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det gjør jo ikke det da. Hvis du hadde blitt voldtatt av en kar, hadde du plutselig vært homofil da? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Man er homofil hvis man forelsker seg i menn, men ikke i kvinner. Eller hvis man rett og slett er tiltrukket av menn og ikke kvinner. Endret 14. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det gjør jo ikke det da. Hvis du hadde blitt voldtatt av en kar, hadde du plutselig vært homofil da? 8861367[/snapback] Tror han mente det at det skulle skje frivillig. Er det frivillig vil jeg si det iallefall er på grensen til homofili, jeg som hetro kunne aldri, aldri, aldri tenkt meg å få en penis opp i stumpen. Gjentok jeg ordet "_aldri_" ? Hår på hodet, og hår i anus er 2 vidt forskjellige ting. Håret i arslet vokser ikke såpass langt at man ikke klarer å drite, og det har sin naturlige grunn. Mennesket og naturen ved mennesket forandrer seg, klimaet øker, mennesket får mindre og mindre hår på hode. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvordan barberer man seg bak? Kan jo ikke se helt rundt. Verktør: Barberhøvel? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) hekksaks speil? Endret 14. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvordan barberer man seg bak? Kan jo ikke se helt rundt.Verktør: Barberhøvel? 8861448[/snapback] Welcome to the future! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Barberte baken første gang som en følge av denne tråden. "I'm feeling good" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå