Neppe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Nei, det er ikke pent med en stor skog som sprenger seg ut mellom rumpeballene.Nå var det vel også snakk om å fjerne hår i sprekken, ikke barbere rumpeballene også, slik som han fyren i historien gjorde. Det blir litt å overdrive syns jeg. 8858020[/snapback] Så ikke i sprekken, og ikke på rompeballene. Hvor andre steder har du på rompa egentlig ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvis du leser, så ser du at jeg skrev at det var snakk om å fjerne hår i sprekke, men ikke PÅ rumpeballene. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Så ja til barbering av sprekk ( :!: ), nei til barbering av rumpeballer. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har alt for mye hår på rumpen og inni rumpen Vil fjerne det inni, men er litt redd for å treffe anusrøret hvis jeg er uheldig, noe som er ganske usansynlig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 INNI endetarmen? Hvorfor vil du barbere deg der? Har aldri hørt om noen som har hår der før. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 INNI endetarmen? Hvorfor vil du barbere deg der? Har aldri hørt om noen som har hår der før. 8858310[/snapback] Du har vel sånn småhår i div. organer. Men jeg synes det er å dra den vel langt om du velger å barbere dem bort. Jeg bruker høvvel i nesa. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 INNI endetarmen? Hvorfor vil du barbere deg der? Har aldri hørt om noen som har hår der før. 8858310[/snapback] Du har vel sånn småhår i div. organer. Men jeg synes det er å dra den vel langt om du velger å barbere dem bort. Jeg bruker høvvel i nesa. 8858327[/snapback] Um... Bruker du høvel i sprekken? Barberer ofte då? Hvis det først har vokst litt så kan ikkje det vere veldig behagelig? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det er jo ikke slik at det blir til stålull selv om man barberer der. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Om du ikke angrer umiddelbart, angrer du garantert når stubbene begynner å manifestere seg kvelden etter. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor har dere det fra at de hårene som kommer ut igjen er en slik EKSTREM plage som kommer til å ødelegge for dere i tre uker fremover? Det er jo ikke akkurat slik at det gnisser og gnikker så utrolig mye rundt åpningen baki der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor har dere det fra at de hårene som kommer ut igjen er en slik EKSTREM plage som kommer til å ødelegge for dere i tre uker fremover? les historien tidligere i tråden Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er det slik at jenter faktisk ikke har hår rundt rumpe-sprekken? Vi gutter har jo tydlighvis betraklig mer? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 les historien tidligere i tråden Den historien er rett og slett en "artig" historie som er sterkt overdrevet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 les historien tidligere i tråden Den historien er rett og slett en "artig" historie som er sterkt overdrevet. 8858485[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har aldri sett ei jente med hårvekst PÅ rumpeballene, annet enn det vanlige dunaktige håret som man har på hele kroppen ellers.. og jeg har jo sett noen rumper oppgjennom årene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det er vel i sprekken det snakkes om når det gjelder rumpehår? Man kan ikke bare barbere vekk det på rumpeballene hvis man har mye hår på hele kroppen, uten å se ut som en idiot Endret 14. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 "Man er ikke mann før det røsker godt i rævskjegget når du driter". Ukjent forfatter, men han må ha vært en vis mann. Ufattelig mye folk spør om når man er sikret anonymitet, men men. Veiviser er jo den eneste hårveksten som ser nogenlunde ok ut. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Man kan ikke bare barbere vekk det på rumpeballene hvis man har mye hår på hele kroppen, uten å se ut som en idiot jeg har sett endel menn som barberer seg forran selv om de har mye kropshår. det ser iallefall idiotisk ut. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det er vel bedre for jente å ta på en rumpe der bæsjen ikke dingler også. 8857750[/snapback] Det går ann å tørke seg. 8857799[/snapback] Uten at det lugger 8857803[/snapback] Vil ikke tørre å påstå at jeg plages så veldig av at det lugger. Endret 14. juni 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå