Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hår på musa, fjern det! Noen uenig?

Bruker-93156

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva de synes om rompehår på oss gutta, eller hva de synes om rompehår generelt, eller om de selv synes de skal ha rompehår ?

Synes ikke jenter trenger rumpehår, og jeg har av inntrykk at jenter mener det samme, om seg selv.

Ellers, så føler du deg utrolig ren uten dem.

Lenke til kommentar
Brøsthår og veiviser på magen mens vi er i gang også? :)

8857733[/snapback]

Jeg synes ikke de som ikke har prøvd det skal kommentere det.

Ja, det kan nok virke dumt for noen. Fordi de mener at de må ha masse hår på bryst og rompe for å være mann. Men som sagt, prøv det. Du føler deg mye renere.

Det er vel bedre for jente å ta på en rumpe der bæsjen ikke dingler også.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Det er vel bedre for jente å ta på en rumpe der bæsjen ikke dingler også.

8857750[/snapback]

Det går ann å tørke seg.

igjen enig med neppe.

Dessuten ble mennesket mer og mer intelligente ettersom de fikk mindre hår .) Neandertalerne var jo rimelig hårete :)

Vi lever i 2007, og man kan faktisk gjøre noe med seg selv...

8857762[/snapback]

Det betyr ikke at du blir mer intelligent av å fjerne hår du har.

Lenke til kommentar

Er en vesentlig forskjell på kjønnshår som man knapt kan se gjennom en bikini og steppegrass som man kan måle med linjal som tyter ut fra hofta.

Litt kjønnshår må man naturligvis respektere hvis man vil ligge med ei dame som har gjort det valget å være hårete.

Mange jenter har dessuten et behov for å hele tiden være glatte overalt bortsett fra hodet. Dessuten synes jeg mannlig barbering er et tema som skal tas opp mellom 4 øyne i hvert enkelt forhold. Hvis kjæresten hadde spurt ærlig og oppriktig om barbering hadde jeg selvfølgelig foretatt det umiddelbart, men "renhet" og mindre bæsj i bleia er det mange som ikke behøver direkte.

Lenke til kommentar

Kanskje mange jenter føler det er utilpasset å spørre mannen/gutten sin om han kan barbere vekk alle hår. Om jenta vil du skal ha en drittskog i rompa, så kan jeg skjønne deg. Men om hun ikke har noe formening om det, så prøv det. Det vokser ut igjen.

Jeg tipper de fleste som prøver det vil før eller siden prøve i gjen. Fordi det føles godt.

Jeg barberer ikke bort alle hårene på kroppen. Men akkurat dette kan jeg gledelig fjerne.

Hår under armer, på leggene og stien min beholder jeg. Men jeg har blitt anbefalt å prøve å barbere leggene, for å se hvordan det er. Jeg kommer nok til å prøve det også, selv om jeg uansett ikke vil fortsette med det.

Pwned: Jeg synes det er veldig godt å bli tatt på rompa. Ikke nødvendigvis midt i blinken.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...