Gå til innhold

Hva har skjedd med MTV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

MTV sender naturlig nok ikke musikkvideoer i beste sendetid lenger. Det har sammenheng med at folk bytter til en annen tv-kanal så fort det kommer en video de ikke liker. Med tanke på at hver video varer ca. 4 minutter skal det litt til å holde på seerne ;)

Husk at The Osbournes, Pimp My Ride og Newlyweds har gjort stor suksess, men det spørs likevel om MTV bør tenke litt nytt snart. Reality er jo ikke det hotteste for tiden ;)

Lenke til kommentar

Og når de først sender musikkvideoer, er det dritt musikk som blir spilt, de kunne jo spilt noe annet enn rap,der de bare synger om alle damene sine og pengene sine. Men jeg skal ikke gjøre dette om til en tråd om hvordan musikk som er best, og hva som er dårlig..

Endret av HenrikTheGuitar
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett på MTV på mange år nå.

Men jeg fikk lyst til og se på det etter at jeg så på sendesjemaet nå:

"My Own

Underholdningsprogram. Hvis du ikke kan bli sammen med din favorittkjendis så gir dette programmet deg muligheten til å finne en som ligner."

Det må være et av de teiteste konseptene for et realityshow jeg har sett! :lol:

Endret av Exclusive
Lenke til kommentar

Savner tiden med gode gamle Headbangers Ball med Vanessa Warwick.

Nei MTV mistet jeg sansen for for mange år siden, og setter heller på en cd enn å ty til den kanalen i dag.

Ser på GET sitt digitalnett at det er kommet en rekke forskjellige mtv kanaler, uten at jeg vet hva disse inneholder da det er betaltjeneste..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

MTV har tapt seg voldsomt, men de har jo også splittet seg i en mange 'underkanaler' med litt ulike profiler (MTV hits, MTV base, MTV2, VH1, VH1 Classic og en drøss andre) tilpasset forskjellige målgrupper. Det virker nesten som om musikken har flyttet seg til disse ekstrakanalene.

Det er dog synd at 'hovedkanalen' har lagt musikk så til de grader på hylla siden man i mange kabel-TV-anlegg kun har denne eller de øvrige kun er tilgjengelige som betalkanaler (har selv GET og der må man betale for de fleste jeg lister opp ovenfor).

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...