tørrfisk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har aldri vaert noen stor fan av MTV, men ser paa det i blant viss de viser videoer jeg liker. Samme med VH1. Etter jeg flyttet til USA har jeg ikke sett EN eneste musikkvideo paa verken VH1 eller MTV. Bare bedritne reality shows. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 MTV er blitt ein drittkanal, men det er ganske lenge sidan. Hugsar at MTV var bra ein gang når eg gjekk på barneskulen for 7-8-9 år sidan, men i desse tider er det møkka-TV. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Har det samme skjedd hjemme i norge? Viser de aldri musikkvideoer paa mtv lengre? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har det samme skjedd hjemme i norge? Viser de aldri musikkvideoer paa mtv lengre? 9198112[/snapback] MTV Norge sendeskjema. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 MTV sender naturlig nok ikke musikkvideoer i beste sendetid lenger. Det har sammenheng med at folk bytter til en annen tv-kanal så fort det kommer en video de ikke liker. Med tanke på at hver video varer ca. 4 minutter skal det litt til å holde på seerne Husk at The Osbournes, Pimp My Ride og Newlyweds har gjort stor suksess, men det spørs likevel om MTV bør tenke litt nytt snart. Reality er jo ikke det hotteste for tiden Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 De skal fortsatt stå for Music-Tele-Vision så at de da har musikk kun 1 time innen normal tid viser hvor tull det har blitt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er jo ikke lengre enn musikkanal. De sender jo bare masse serier og greier der nå. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Og når de først sender musikkvideoer, er det dritt musikk som blir spilt, de kunne jo spilt noe annet enn rap,der de bare synger om alle damene sine og pengene sine. Men jeg skal ikke gjøre dette om til en tråd om hvordan musikk som er best, og hva som er dårlig.. Endret 3. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg savner de programmene som gikk på lørdagsnatta hvor de spilte masse rar elektronisk musikk. The Chillout Zone og de programmene der Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jeg har ikke sett på MTV på mange år nå. Men jeg fikk lyst til og se på det etter at jeg så på sendesjemaet nå: "My Own Underholdningsprogram. Hvis du ikke kan bli sammen med din favorittkjendis så gir dette programmet deg muligheten til å finne en som ligner." Det må være et av de teiteste konseptene for et realityshow jeg har sett! Endret 3. august 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Lenge siden jeg så på jevnlig på MTV. Må ha vært tilbake på 80-tallet, tidlig 90. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Mtv har tapt seg ja. Men det har sammenheng med det computerwelt sier. De har større suksess med alle showene. Money talks, vet dere Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Her vises det ikke en eneste video paa noe tidspunkt. Merkelig. OT: Hei skjalg! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Om jeg vil høre på musikk jeg liker, skrur jeg heller på iPod-en eller iTunes. Det eneste plusset med MTV, er South Park, Punk'd og av og til Pimp my Ride. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Savner tiden med gode gamle Headbangers Ball med Vanessa Warwick. Nei MTV mistet jeg sansen for for mange år siden, og setter heller på en cd enn å ty til den kanalen i dag. Ser på GET sitt digitalnett at det er kommet en rekke forskjellige mtv kanaler, uten at jeg vet hva disse inneholder da det er betaltjeneste.. Endret 7. august 2007 av archongamer Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) MTV har tapt seg voldsomt, men de har jo også splittet seg i en mange 'underkanaler' med litt ulike profiler (MTV hits, MTV base, MTV2, VH1, VH1 Classic og en drøss andre) tilpasset forskjellige målgrupper. Det virker nesten som om musikken har flyttet seg til disse ekstrakanalene. Det er dog synd at 'hovedkanalen' har lagt musikk så til de grader på hylla siden man i mange kabel-TV-anlegg kun har denne eller de øvrige kun er tilgjengelige som betalkanaler (har selv GET og der må man betale for de fleste jeg lister opp ovenfor). Endret 7. august 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det har kanskje med at når du så på TV i Norge, så du på et annet tidspunkt enn du gjør i USA Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 MTV har gått nedover siden slutten av 90-tallet (syns jeg ihvertfall). Som mange andre har nevnt, de burde skifte navn til realitytv. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Det har kanskje med at når du så på TV i Norge, så du på et annet tidspunkt enn du gjør i USA 9223587[/snapback] Vel, det er forsaavidt ikke et dumt forslag, men MTV i europa er en annen kanal enn MTV USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå