Magicka Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 HVORFOR har de endret på den fantastiske historien i bøkene? Og fjernet hovedpersoner? Hvor er Vanessa, Dan`s skallede og rockede "av og på-kjæreste"? Hvor er Dan`s diktbok, sterke kaffe og sigaretter? Hvor er Jennifer`s altfor store pupper? Hvorfor er Dan`s far og Serena`s mor plutselig et slags par? I bøkene møtes de ikke engang.. Hvor er Blair`s ekle stefar? Og hvor er Blair`s katt?! Det er en underholdende serie, men det har svært lite med bøkene å gjøre, og jeg elsker de bøkene... Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvem sørn er Jennifer? "jenny"? Dagens ep var en av de aller beste. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 da var den nyeste episoden sett og jeg må si den var bra likte fighten til blair og jenny. lurer også på hvem som sendte alle de tingene til serina. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har selvfølgelig klart å ramle over noen spoilers på nettet, så hvem som sendte tingene blir ikke noen overraskelse for min del i hvert fall. Men gleder meg uansett til neste episode, synes egentlig serien blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Siste episode var herlig, blir fint med ny i morgen. Liker Blair vs. Jenny, gleder meg til å se hvor langt det går. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fin episode, slutten gjorde hele episoden spør du meg. Hun jenta som serina er buddy med, men som har en rimelig tåkete fortid er ei jævla god skuespillerinne. Elsker hun fra Buffy og Eurotip, håper hun blir litt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 var en god episode det ja, nate og Vanessa var jo ett søtt par Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Håper Georgina (?) snart peller seg ut av serien igjen Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Einig med Juliess. Edit: Eg las nettopp at Michelle Trachtenberg (Georgina) forventast å få ein rolle på fulltid, diverre. Kjelde: perezhilton.com. Endret 8. mai 2008 av dagr0z Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 hei. har ei veninne som ser på Gossip girl, og hun lurer veldig på hvilken mobiltelefon alle bruker i serien. Noen som kan hjelpe? Må legge til at jeg har aldri sett på serien, men tenkte at her måtte det være noen som hadde peiling:) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dan bruker i hvert fall ein Motorola Razr i V3-serien. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Takk for hjelpen:)Driver å leter... Er Blair sin telefon vi er ute etter. Noen som har peiling? Ligner litt på Sidekick som myrray nevnte eller LG ENV. Takker på forhånd og håper på svar Edit: her er en link til en telefon vi tror det er. Har fått bilder av telefonen hun har snakket om, som jeg legger ved. Noen som kan hjelpe? Endret 14. mai 2008 av intelli-musa Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Er 29 min inn i siste episoden nå, blir forbanna Omg for en avslutning på episoden!! Endret 14. mai 2008 av Juliess Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Var en spennende episode det ja! Lo godt når de sto og fortale S- om ting dem hadde gjort så når det kom til chuch; im Chuck bass" haha ;p liker han ja.. Blir spennende å se hvordan det går med Dan og S, ser ut som dan blir lurt trill rundt av Gorgina. Kan jo også bli spennende og se Hvordan det går med Rofus og moren til Serina ;P Season finale neste gang ? Tipper det skjer litt da ^^ pleier som regel det i siste episode av sesongen. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Var en flott slutt, litt trist me S og Dan da. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 En flott slutt? Der er ikkje eg einig, iallfall. Eg syns sesongavslutninga rett og slett var keisam. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bra episode det, synd med S og D tho :/ Og når man trodde at Chuck var på forandringens vei så trekker han seg i siste liten etter en samtale med faren. Litt synd det da men... Chuck bass er en Stor karakter som er bra uansett Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er det episode 17 som er den siste? I tilfelle: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå