Killer_DT Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Seriene er faktisk sjokkerende like. Liker du OC, liker du Gossip Girl. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det vil jeg ikke si, de fleste vil vel mene at slike high school dramaserier er for jenter, men det er vel for begge kjønn iom at det er gutter og jenter med i serien. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har ikke sett dagens episode, men lest mye positivit om den. Gleder meg ,) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Kommer ikke den natt til i morra? Eller var det natt til i dag? Edit: Tok visst feil på dagene, wohoo, da slapp jeg å vente til i morra Endret 9. januar 2008 av Der Kommissar Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oi, hadde helt glemt det:P Download asap Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kommer ikke den natt til i morra? Eller var det natt til i dag? Edit: Tok visst feil på dagene, wohoo, da slapp jeg å vente til i morra Går en dag før i Kanada. Helt okay sesongavslutning. Digger serien. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, var det en sesongavslutning? Eller bare siste episode før et avbrekk pga. manusforfatterstreiken? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 episode 13 var helt fantastisk etter min mening Sesongens høydepunkt! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vannsklig og tro at jenny er 14 ;P Men ja, hun tok over rollen til Blair på slutten. Trur ikke hun kommer til og bli helt bitch, så ut som om hun syntes synd på den nye jenta. Nye dama som er ute etter rofus er jævlig hot ;P Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 var blair gravid eller ikke? fikk det ikke helt med meg...moren nevnte jo at hun kasta opp og sånt, men tror ikke blair har bulimi Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hun hadde visst hatt problemer med det. Husker ikke hvilken episode, men mora er skikkelig ekkel med henne og gir henne en gigantisk pai (?) som hun eter opp, og den går vel ut igjen også om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 var en god episode det, liker dan og S sammen Chuck er også en rå fyr han virka nokså klassy når han satt inne på den baren der B møtte han hehe.. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Episode 13 var sesongens beste episode, kongebra! Nate er en drittsekk, skjønner ikke hvorfor han blir så sinna, for en hykler! Han har ingen grunn til å bli sint, han og Blair var faktisk sammen når han lå men Serena og det var de ikke når Blair lå med Chuck.. Chuck var også en drittsekk, jeg håper virkelig han blir snillere i sesong 2! Stakkars, stakkars Blair.. Hadde håpet det skulle bli de to på slutten av episoden da Blair gikk for å møre Chuck men..nei.. Dan og S har null kjemi og er verdens kjedeligste mest klisjé aktige parret jeg har sett på lenge! Kan ikke tro at de to er sammen i virkeligheten.. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som vet når neste episode kommer ut i usa? Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Leste noe om at neste episode kommer 28 el 29 Januar? er dette helt feil? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 er nok feil det, hvertfall ifølge mine kilder... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er bare reruns til streiken er over Lenke til kommentar
princess_sparkle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 koser meg med serien hver onsdag...vet at jeg henger langt etter USAdatoene....men er et av ukens høydepunkt etter å ha vært på jobb, så den serien har jeg ikke lastet ned..er så herlig masse klisjeer i den Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som vet helt konkret om de har avsluttet sesongen eller om det kun er på grunna av streiken? evt. når det kommer noen nye episoder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå