Gå til innhold

Gossip Girl - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spørs nok om ikke chuck drar på en sjelesøkende reise. Og kommer tilbake som en forandret mann, or not ,P trur ikke chuck greier og forandre seg, selv om han ser veldig forrelsket ut. Men steike, jenny er så hot. Vannsklig og tro hun er 14, hun ser så mye eldre ut.

Jeg tror han dro for "å finne seg selv", han kommer sikkert tilbake som en drittsekk igjen, akkurat slik han var i episode 1. Han har jo sagt at han ikke likte å være forelsket så, han dro nok for å komme seg bort fra Blair så han kan glemme henne.

 

Jeg kommer til å bli knust hvis dette stemmer, Blair og Chuck må være sammen! :p

Endret av Rockagirl
Lenke til kommentar

Andre som har fått med seg at serien er basert på en bok? Så hvis man virkelig vil finne ut hva som skjer videre er det bare å lese :) Hørte det av en overivrig søster...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Gossip_Girl_%28novel%29

 

Gå litt ned på denne og der er hver bok beskrevet.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Gossip_Girl#Books

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Så akuratt reklame på tvnorge, ser ut som om de skal begynne å sende gossip girl ;)

Er det bare meg, eller er det noen andre enn Kristen Bell som er gossip-girl der? høres liksom ikke sånn ut på reklamen

 

EDIT: der kom reklamen igjen, kanskje det er hun alikevel ;p

Endret av jokkakim
Lenke til kommentar
Lilly offret sin egen lykke for familien, uhm så ikke den komme. Kanskje det er noe mer bak den karakteren enn jeg først hadde trodd. Siste episode neste uke om jeg ikke tar feil? ser fram til det;)

 

 

siste episode av denne sesongen..

 

showet ble renewa for en full ny sesong (ca 22 episoder) om jeg leste riktig

 

 

gleder meg så sinnsykt til sesongfinalen :dribble:

Lenke til kommentar
Men Rufus skjønte jo hvorfor de ikke kunne være sammen nå barna dems er sammen. Men kjipt om det blir slutt.

 

Om Rufus og Lily ble i lag ville det blitt den incestfamilien. Rufus og Lily, Dan og Serena, og muligens Eric og Jenny? Haha, fysja!

 

En ting som plager meg med serien, er det at de skal forestille å være 16-17 år. De kunne vel i det minste ha satt dem til å være seniors eller noe.. Men det ville vel kortet ned serien og jeg kan tenke meg det passer dårlig med bøkene, som jeg forøvrig ikke har lest og over hodet ikke har planer om å lese. Så for min del kunne dem godt vært seniors eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...