ZanZel Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Blir bra familie da, hvis faren(rufus), broren(dan) og søstra(jen)(Humphrey) hooker opp sammen med moren(darla), søstra(serena) og broren(eric)(van der Woodsen). Litt innviklet familie situasjon det vil jeg si.. Ellers fun nok serie å se på fortiden, men synes at det mangler litt drama.. men det kommer vel. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 så nettopp episode 5 er fremdeles bra.. likter at dan og serena er sammen , passer bra sammen. jeg gleder meg også til å se hvordan vennskapet til jen og blair utvikler seg etter denne episoden Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Darla og Rufus passer bra sammen da, og det gjør hvertfall Serena og Dan da. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) så nettopp episode 6 og i must say... VELDIG flott episode , digga jenny som gikk på masquerade ball. flott jente som fortjener å kose seg litt mer en blair gir henne sjangs til. lurer på om hun får litt trøbbel med at hun mista det dyre håndleddet som hun "lånte" av butikken. likte også at dan og Serena koste seg på slutten og at vennessa godtok at han hadde fått seg dame Alt i alt FLOTT episode, litt synd i nate tho... går ikke helt hans vei, faren tar dop han får skylden og han fortalte hvordan han følte for serena til jenny. han trodde jo han sa det til serena Endret 28. oktober 2007 av Cryflopp Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har sett litt av serien nå, og jeg må si at dette er den samme "rich-kids-wannabe-teen-drama"-serien. Den er helt lik the OC: Rike barn unge rebellen som har et vanskelig forhold til den "rike" damen. Alle de andre rike snobbe barna som lager drama. Til og med theme sangen minner meg om THE OC. Ble oppriktig kvalm av episode 2 slutten. Herregud for noen idioter. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er jo Josh Schwartz som har laget begge seriene, så at de er like er jo ikke veldig rart. Gossip Girl baserer seg uansett på en bokserie, selv om det selvfølgelig er noe forskjellig. Hvis du ikke liker serier som omhandler "overklassen" så er den rett og slett ikke noe for deg. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 "Overklasse"-serier er ikke problemet. Problemet er at de skripter inn sånne helt usansynlig dumme ting som jeg har valgt å tilegne "the tom welling-phenomena". Det går basicly ut på at man finner de dummeste mest usannsynlige dumme grunner til å ikke gå ut med/ligge med / rote med - drømmedamen til hovedpersonen (gjerne blir det fortalt at det er drømmedama siden barneskolen. Og det er akkurat det som gjorde meg kvalm i siste episode. Ka faen har det for han "Dan" å si om hun blondien lå med bestevennen sin for 6mnd siden? Også får han skikkelig py som om hun har vært utro, og er blitt DEN tainted whore-dama. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Gikk ikke episode 7 i går? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har ikke funnet den jeg heller Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 neste episode vil du ikke finne før November 7, eller natt til november 7 siden canda viser den dagen før Usa gjør så neste uke vil du få tak i den Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 kjipt, stygge halloween Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Reagerte på det jeg også, men så kom jeg på at det var Halloween. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 dagens episode var bra den utrolig synd på nate da :S litt av noen foreldre han har :/ blaire og chuck jaja tror ikke de blir lenge sammen men gleder meg til å se hvordan dette går, you go dan the man ;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dagensepisode var veldig spennede, må si at Serina og Dan delen er det beste i serien. Så kommer Jenny, kan ikke tro at hun er 14 på ekte, hun er så sinnsjuk hot. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Må innrømme at eneste grunnen jeg ser på denne serien er at Serena ser rimelig stram ut i trange bukser. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Må innrømme at eneste grunnen jeg ser på denne serien er at Serena ser rimelig stram ut i trange bukser. haha men back to business, trodde episodene kom på nett på torsdager jeg...får vel laste ned den nyeste da. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Trodde også de kom på torsdager? Filmingen på slutten var utrolig bra! Kan ikke huske å ha sett det slikt før. Ellers likte jeg episoden godt! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 i cananda så kommer den en dag før usa. dvs på onsdags morgenen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Trodde også de kom på torsdager? Filmingen på slutten var utrolig bra! Kan ikke huske å ha sett det slikt før. Ellers likte jeg episoden godt! Enig, jeg likte også filmingsteknikken som ble brukt på slutten, sjelden man ser det i TV-serier i alle fall. Resten av episoden var også god. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som vet om det er noen skoler i Norge som har samme jente-skoleuniformen som de har i Gossip Girl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå