Gå til innhold

Gossip Girl - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Blir bra familie da, hvis faren(rufus), broren(dan) og søstra(jen)(Humphrey) hooker opp sammen med moren(darla), søstra(serena) og broren(eric)(van der Woodsen). Litt innviklet familie situasjon det vil jeg si..

Ellers fun nok serie å se på fortiden, men synes at det mangler litt drama.. men det kommer vel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så nettopp episode 6 og i must say... VELDIG flott episode , digga jenny som gikk på masquerade ball. flott jente som fortjener å kose seg litt mer en blair gir henne sjangs til. lurer på om hun får litt trøbbel med at hun mista det dyre håndleddet som hun "lånte" av butikken.

likte også at dan og Serena koste seg på slutten :) og at vennessa godtok at han hadde fått seg dame :)

Alt i alt FLOTT episode, litt synd i nate tho... går ikke helt hans vei, faren tar dop han får skylden og han fortalte hvordan han følte for serena til jenny. han trodde jo han sa det til serena :p

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Har sett litt av serien nå, og jeg må si at dette er den samme "rich-kids-wannabe-teen-drama"-serien.

Den er helt lik the OC:

Rike barn

unge rebellen som har et vanskelig forhold til den "rike" damen.

Alle de andre rike snobbe barna som lager drama.

Til og med theme sangen minner meg om THE OC.

Ble oppriktig kvalm av episode 2 slutten. Herregud for noen idioter.

Lenke til kommentar

Det er jo Josh Schwartz som har laget begge seriene, så at de er like er jo ikke veldig rart.

Gossip Girl baserer seg uansett på en bokserie, selv om det selvfølgelig er noe forskjellig.

Hvis du ikke liker serier som omhandler "overklassen" så er den rett og slett ikke noe for deg. ;)

Lenke til kommentar

"Overklasse"-serier er ikke problemet. Problemet er at de skripter inn sånne helt usansynlig dumme ting som jeg har valgt å tilegne "the tom welling-phenomena". Det går basicly ut på at man finner de dummeste mest usannsynlige dumme grunner til å ikke gå ut med/ligge med / rote med - drømmedamen til hovedpersonen (gjerne blir det fortalt at det er drømmedama siden barneskolen.

Og det er akkurat det som gjorde meg kvalm i siste episode. Ka faen har det for han "Dan" å si om hun blondien lå med bestevennen sin for 6mnd siden? Også får han skikkelig py som om hun har vært utro, og er blitt DEN tainted whore-dama.

Lenke til kommentar
Trodde også de kom på torsdager?

Filmingen på slutten var utrolig bra! Kan ikke huske å ha sett det slikt før. Ellers likte jeg episoden godt!

Enig, jeg likte også filmingsteknikken som ble brukt på slutten, sjelden man ser det i TV-serier i alle fall.

Resten av episoden var også god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...