OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg synes også stemmen er behagelig, men synes bare xoxo høres så teit ut. Uansett så gjør det ikke serien noe dårligere, det er jo bare en liten bagatell. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 XoXOXo here, Serina Wandervort spotten in central park! hahaha syntes ikke det er noe irriterende jeg. Derimot faren til han ene fyren som driver og jogger blir jeg helt gærn over. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jepp, han har høye forventinger til sønnen sin Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Syntes litt synd på han, minner meg om faren til ei dame i New Port - laguna beach serien. Bare med nytt navn Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Han var irriterende ja! Huff, slutten var trist! Endret 4. oktober 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Syntes litt synd på han, minner meg om faren til ei dame i New Port - laguna beach serien. Bare med nytt navn 9636506[/snapback] minner _litt_ om faren til nathan i one tree hill ( sesong 1 ) bra episode , B og S blir vell venner til slutt tenker jeg håper også at scerina og dan blir sammen ;P Endret 6. oktober 2007 av Cryflopp Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 dagens episode, kjempe bra. fyfaen så mye drama ;D Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Episode 4 var nok den beste hittil vil jeg si. Får bare håpe det fortsetter. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 flott episode forsett slik and ill be happy uventa bra serie dette her, håper den holder ! blir den kansellert blir jeg sad Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dagens episode var flott, gleder meg noe veldig til neste. Jenny er så jævla søt hun, elsker den skuespillern og karakteren i serien. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nok en god episode. Og jeg tar tilbake alt jeg sa om fortellerstemmen, begynner til og med og like "xoxo". Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Flott episode nummer 4, gleder meg til å se hvordan det går med dan og serena, skal se episode 5 senere, gleder meg Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Blir spennende å se utviklingen av forholdet mellom B og J Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Liker når dem sier xoxo, høres bra ut Gleder meg til å se dagens episode! Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som får tak i episode 5? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, den er og finne over alt nesten den ;P Trur mange her ikke er klar over det, men cannada sender gossip girl i hdtv en dag før den kommer i usa. De har også gjort det ganske lenge ;P Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 De har gjort det siden piloten så ja det er ganske lenge. Blir spennende å se hvordan "vennskapet" til Jen og Blair utvikler seg i kommende episoder. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ja, den er og finne over alt nesten den ;P Trur mange her ikke er klar over det, men cannada sender gossip girl i hdtv en dag før den kommer i usa. De har også gjort det ganske lenge ;P Vell, sånn på internett finner jeg ikke episoden en eneste plass... Edit: Hvor/hvordan har dere sett den? Endret 18. oktober 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 De har gjort det siden piloten så ja det er ganske lenge. Blir spennende å se hvordan "vennskapet" til Jen og Blair utvikler seg i kommende episoder. Jeg tipper det kommer til å gå på en smell ganske fort.. Faren, broren og Sirena blander seg nok inn på en eller annen måte. Videre tipper jeg Jen blir sammens med broren til Sirena. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 At hun blir sammen med broren til Serena ligger litt i kortene ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå